Gjest wonderinggirl Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har fått trådløst bredbånd nå, og prøver å få det til å virke. Men jeg forstår ikke helt... Det følger med en nettverkskabel, og det står at jeg skal koble denne til maskinen for å koble maskinen opp mot internett. Men hvis jeg ikke har den i pcen, virker jo ikke internett...Men det skal jo være trådLØST. Hva må jeg gjøre for å slippe kablene? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Bredbånd er ikke trådløst av seg selv, du trenger en router til å sende signalene også. Routeren kobler du i boksen i veggen, så sender den signaler til pc'n - og antagelig følger det med bruksanvisning for hvordan du setter det opp sammen med routeren. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Du må installere programvaren som følger med routeren din på PC'n. Hos oss trangte vi aldri å koble noen kabel i PC'n. Vi fulgte bare bruksanvisningen fra routeren og vips var det i orden. Husk at PC'n din også må ha en "nettverksmulighet" for å finne routeren. Vi har egen antenne som er koblet i PC'n. Denne fulgte med routeren. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Har du trådløst nettverkskort på maskinen da? Trådløs router? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.