Gå til innhold

Være sammen med en med stomi

Anbefalte innlegg

Gjest pose på magen
Skrevet

Kunne du tenke deg å være sammen med en som hadde stomi? Altså pose på magen.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Speak

2

• fuji1365380447

1

• pastell

1

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Jeg hadde en gang en elsker som var stomi-operert.

Ikke noe problem det - vi hadde forrykende sex!

Jeg måtte bare få se på posen og bli kjent med den, og så var det ikke noe problem.

Skrevet

Ja, så lenge jeg liker personen gjør det da ingenting om vedkommende har stomi.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja. Nå er jeg veldig fortrolig med poser og alt rundt. Har selv stomi, men ikke pose, kontinent urostomi. Så jeg er kanskje ikke den rette til å svare.

Men, jeg treffer mange med pose på magen, og mange av de har kjærester, som de har fått i ettertid. De er ofte veldig åpne om posen, det er en del av dem.

Før jeg fikk innblikk i denne verden, hadde jeg også kunnet vært sammen med en med stomi, nettopp av den grunn at det ikke er slike ting som er viktig i det store bildet. Det er bare en del av personen.

Jeg hadde likt og bli oppmerksom på det, og blitt forklart. Med så mangt her i livet, kan usikkerhet gjøre at noen trekker seg vekk.

Skrevet

Har ingen erfaring med det, men ja det tror jeg nok.

Er man forelsket så er man forelsket og jeg tror ingen pose hadde hadde stått i veien for det.

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem om resten av mannen hadde tiltalt meg. :o)

Skrevet

Ja. Det kan jo skje hvem som helst. Om mannen min hadde fått stomi nå, så hadde jeg ikke skilt meg fra han, av den grunn.

Skrevet

Det hadde garantert ikke hatt noen som helst betydning. Hvorfor skulle det bety noe forresten? *grønn*

Skrevet

Dersom jeg hadde blitt stup forelsket i en person, hadde jeg nok ikke bryrdd meg så mye nei! Men jeg tror alikevel jeg hadde brukt litt tid på å bli fortrolig med posen... Dette mest fordi dette er HELT ukjent territorium for meg, jeg vet f.eks. ikke hva en slik pose tåler, og det hadde jo så klart vært greit å vite i enkelte situasjoner! :-)

mvh

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvis ikke hele personligheten ligger i den posen hadde det ikke anfektet meg det aller minste.

Skrevet

Øøøøø... Nå er jeg litt dum. Hva er problemet?

Sexuelt sett er det vel ikke så opphissende vil jeg tro...har ei venninne som slet skikelig da mannen måtte få utlagt tarm. Posen var i veien, og mannen mistet lysten... huff, jeg ville nok gått noen runder, men for all del, personlighet og kjemi er det viktigste! :)

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke vært sammen med en med stomi. Hadde kommet til å synes det var veldig ekkelt og vemmelig. Tror jeg hadde blitt ganske kvalm ved tanken. Hvordan skal du ha sex med en person med stomi da? Bæsjen blir jo helt klemt.

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke vært sammen med en med stomi. Hadde kommet til å synes det var veldig ekkelt og vemmelig. Tror jeg hadde blitt ganske kvalm ved tanken. Hvordan skal du ha sex med en person med stomi da? Bæsjen blir jo helt klemt.

"Bæsjen blir jo helt klemt"

Jeg vil tro man skifter pose før sex da, skjønner du.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Hvordan skal du ha sex med en person med stomi da? Bæsjen blir jo helt klemt.''

Du har sex på samme måte som med andre. Posen er ikke full hele tiden, den kan byttes. Det finnes små poser.

Hadde du forelsket deg i en med stomi, hadde du kanskje sett deg mer inn i det, og ikke avfeid det med at det var ekkelt? Du har nok møtt og snakket med folk med stomi, uten at du vet det, eller har sett det.

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har litt problemer med å takle stomier.

Skrevet

Jeg er ikke negativ altså, jeg mente bare at hvis det var avføring så har man mulighet til å ta av posen i viktige øyeblikk og er det snakk om urin så kan man jo ha mitrofanoff "hull på magen" uten pose.

Gjest baremei
Skrevet

Tror nok ikke det skulle være til hinder om jeg var skikkelig forelska i fyren:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...