Gå til innhold

Være sammen med en med stomi

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er en interesant diskusjon, og det var jeg selv som rotet meg inn i den :-)

Om du husker det, så fikk du en gang en mail der jeg fortalte om min situasjon. Men siden jeg ikke ønsker å trekke frem den her, blir det litt hypotetiske argument jeg kommer med. Så egentlig skulle vi tatt det på PM på Avkroken, så jeg kunne tatt meg selv som eksempel :-)

Jeg husker, satt akkurat og tenkte på det, for jeg synes og huske at jeg har diskutert med deg før, om dette med at andre ikke skjønner at noen kan ville bo med meg.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Speak

2

• fuji1365380447

1

• pastell

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da hadde jeg nok flyttet. Men nå trenger jeg ikke det, siden jeg har en førlig mann.

Men skulle jeg brått blitt singel, og straks hatt to friere på døra som jeg ellers likte like godt, så ville jeg valgt han uten rollestol. Rent hypotetisk.

Det er jeg ikke sikker på at jeg hadde valgt. De i rullestol er kjent for å være meget bra i sengehalmen, men det er egentlig en dypt bevart hemmelighet ;o)

Det kan ikke betales med penger :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192568557' post='3697035]

Jeg husker, satt akkurat og tenkte på det, for jeg synes og huske at jeg har diskutert med deg før, om dette med at andre ikke skjønner at noen kan ville bo med meg.

Stemmer, vi tok den diskusjonen en gang. Men det må være minst et halvt år siden, tror jeg?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jeg ikke sikker på at jeg hadde valgt. De i rullestol er kjent for å være meget bra i sengehalmen, men det er egentlig en dypt bevart hemmelighet ;o)

He he, jeg tror deg på ditt ord!

Skrevet

Stemmer, vi tok den diskusjonen en gang. Men det må være minst et halvt år siden, tror jeg?

Om ikke enda lengre. Var vel ikke så lenge etter stomioperasjonen min, da jeg endelig begynte og bli litt mer bevegelig igjen. Det er halvannet år siden det nå.

Tiden den fyker avgårde, uten at jeg alltid helt følger med ;o)

Skrevet

Røper du hemmeligheter også nå! ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192569077' post='3697042]

Om ikke enda lengre. Var vel ikke så lenge etter stomioperasjonen min, da jeg endelig begynte og bli litt mer bevegelig igjen. Det er halvannet år siden det nå.

Tiden den fyker avgårde, uten at jeg alltid helt følger med ;o)

Halvannet år alt? Oj, snakk om at tiden raser avgårde! Da er det imponerende at du husker at det var meg du diskuterte det med :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192569145' post='3697043]

Røper du hemmeligheter også nå! ;o)

Ja, egentlig er ikke det lov altså, men jeg fikk så lyst å dele den med noen :o)

Skrevet

Halvannet år alt? Oj, snakk om at tiden raser avgårde! Da er det imponerende at du husker at det var meg du diskuterte det med :-)

Ikke så ofte jeg prater med ulver ;o)

Hyggelige prater, de husker jeg :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192601892' post='3697102]

Ikke så ofte jeg prater med ulver ;o)

Hyggelige prater, de husker jeg :o)

:-)

Gjest kvinne 46
Skrevet

Son min hadde stomi ei periode då han var liten, så det har eg tenkt gjennom. Og svaret er ja.

Skrevet

Sexuelt sett er det vel ikke så opphissende vil jeg tro...har ei venninne som slet skikelig da mannen måtte få utlagt tarm. Posen var i veien, og mannen mistet lysten... huff, jeg ville nok gått noen runder, men for all del, personlighet og kjemi er det viktigste! :)

Jeg er kanskje ikke så nøye på det da???? For jeg tror virkelig ikke at det hadde vært noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...