Gå til innhold

noen som vet??????

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

når boller/ rundstykker har vært i frysen en stund, så kommer det noe hvitt på de, hva er det? myggel.? sjekket datoen, de går ikke ut før i november.. har sett det før og, kan det værre fordi posen ikke har vært tett?

Skrevet

Hvis du mener det hvite som er på de når de er frosne, så er vel det rim.

Gjest Vekten87
Skrevet

Hvis du mener det hvite som er på de når de er frosne, så er vel det rim.

nei det er ikke rim, det er der selv om jeg har stekt de..

Skrevet

jeg tror det bare er smøret som har trukket ut? Tin dem du, de er sikkert bra. Lukt og smak.

Skrevet

Nei, det er ikke mugg. Jeg har spist det mange ganger, smaker ikke forskjell.

Skrevet

Det er det som er tørt som vises som hvitt. Når huden din er tørr vil den også la hvite områder komme til syne. Det blir omtrent samme sak.

Skrevet

Det er det som er tørt som vises som hvitt. Når huden din er tørr vil den også la hvite områder komme til syne. Det blir omtrent samme sak.

Og dette kan du fikse ved å stryke lett over med litt smør før du putter boller og rundstykker i ovnen.

Skrevet

nei det er ikke rim, det er der selv om jeg har stekt de..

Tror allikevel det har sammenheng med fuktighet (smeltet rim). Hvis du tørker av bakverket mens det tiner, tror jeg du vil unngå det (men det er selvfølgelig mulig at vi snakker om forskjellige ting),

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...