Gjest Vekten87 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 når boller/ rundstykker har vært i frysen en stund, så kommer det noe hvitt på de, hva er det? myggel.? sjekket datoen, de går ikke ut før i november.. har sett det før og, kan det værre fordi posen ikke har vært tett? 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hvis du mener det hvite som er på de når de er frosne, så er vel det rim. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hvis du mener det hvite som er på de når de er frosne, så er vel det rim. nei det er ikke rim, det er der selv om jeg har stekt de.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 jeg tror det bare er smøret som har trukket ut? Tin dem du, de er sikkert bra. Lukt og smak. 0 Siter
Mirabell Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, det er ikke mugg. Jeg har spist det mange ganger, smaker ikke forskjell. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Det er det som er tørt som vises som hvitt. Når huden din er tørr vil den også la hvite områder komme til syne. Det blir omtrent samme sak. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Det er det som er tørt som vises som hvitt. Når huden din er tørr vil den også la hvite områder komme til syne. Det blir omtrent samme sak. Og dette kan du fikse ved å stryke lett over med litt smør før du putter boller og rundstykker i ovnen. 0 Siter
frosken Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 nei det er ikke rim, det er der selv om jeg har stekt de.. Tror allikevel det har sammenheng med fuktighet (smeltet rim). Hvis du tørker av bakverket mens det tiner, tror jeg du vil unngå det (men det er selvfølgelig mulig at vi snakker om forskjellige ting), 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.