Gå til innhold

Får ikke tilbake følelsen i foten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle pynte meg å være fin på fest i helga og kjøpte meg nye, men akk så ubrukelige støvletter til tusenlappen.

Siden jeg bare skulle ha med håndbagasje, tok jeg ikke med meg andre sko. Kjente det allerede lørdag kveld at føttene visnet mer og mer, spesielt venstrefoten.

Søndag morgen var den fremdeles vissen, men jeg hadde ikke noe valg. På med støvlettene igjen. Ut på tur med en fot som "døde" og fremdeles ikke har våknet til live. Kjennner ikke at jeg kiler meg under stortåa en gang.

Hva i all verden har skjedd da? Trodde dette skulle ordne seg raskt, men i dag er det tirsdag og jeg har ikke brukt støvlettene siden søndag. Kan da ikke bare være dårlig blodsirkulasjon dette? Noen nerver som er skadet kanskje? Noen som har opplevd noe lignende?

Tror dere jeg får byttet støvlettene forresten? De er ikke for små og de er jo ikke ødelagte heller, men en merkelig passform på dem, som jeg vil tro alle og enhver hadde fått problemer med.

Jeg har normale føtter, men disse støvlettene liksom presser tærne oppover slik at belastingen blir helt feil.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg opplevde noe liknede på en fest en gang - hadde på meg stropper rundt stortærne og danset i vei, full og glad.

Dagen etter våknet jeg opp uten noen som helst følelse i storetærne. Det tok over en mnd før følelsen kom tilbake.

Min far, som er fysioterapeut, sa at jeg hadde skadet nerven som gikk ut mot storetærne.

Siden du gikk på disse støvlene i en hel helg, så ville jeg anbefale deg å ta kontakt med en lege. Du kan jo ha skadet nerven for godt.

Skrevet

Høres ut som du kan ha skadet en nerve. Det kan bli bedre av seg selv, kanskje helt bra, men det kan ta laaang tid. Men bestill en legetime for sikkerhets skyld. Jeg har en nummen flekk på hælen etter noen grusomt vonde støvletter jeg kjøpte på 80-tallet... Hvis du brukte støvlettene en hel helg, får du nok ikke pengene igjen, nei...

Skrevet

Jeg opplevde noe liknede på en fest en gang - hadde på meg stropper rundt stortærne og danset i vei, full og glad.

Dagen etter våknet jeg opp uten noen som helst følelse i storetærne. Det tok over en mnd før følelsen kom tilbake.

Min far, som er fysioterapeut, sa at jeg hadde skadet nerven som gikk ut mot storetærne.

Siden du gikk på disse støvlene i en hel helg, så ville jeg anbefale deg å ta kontakt med en lege. Du kan jo ha skadet nerven for godt.

Håper ikke det er slik du sier at jeg kan ha skadet den for godt.

Skal mye til før jeg gidder bestille legetime, så jeg lurer litt på hva legen egentlig kan gjøre for noe med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...