Gå til innhold

Ut av skapet!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har alltid skammet meg litt over at jeg lytter til Hellbillies i smug - det har liksom ikke passet helt inn i mitt urbane image. Alle vennene mine går på kule nyskapende konserter og digger nye elektroniske band.

Men nå kommer jeg ut av skapet! Jeg forteller til alle som vil høre:

JEG ER HELLBILLIES-FAN!

Jeg digger melodiene, jeg digger tekstene til Arne Moslotten, jeg elsker stemmen til Aslag Haugen (som jeg forøvrig er litt forelsket i altså). Jeg synger høyt på sangene når jeg kjører bil, og nå - O lykke - har de kommet ut med et nytt fenomenalt album.

Gud som jeg gleder meg til konsert i Spektrum den 24 november.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• pekkaline

5

• fuji1365380447

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

Jeg digger Billy Idols gamle slagere. *tusler ut av tråden...*

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg er 20 år og gal etter lasse stefans så..... :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er kommet ut av skapet med musikksmaken min for lenge siden, og har det flott utenfor ;o)

Hellbillies har jeg vært på flere konserter med, gled deg, det er knall!

Skrevet

jeg er 20 år og gal etter lasse stefans så..... :)

du også? Hehe, jeg spiller mye den musikken ja ;)

Skrevet

Ikke skam deg, vær heller stolt :) Mye av det nye er ikke musikk for mine ører.

fuji1365380447
Skrevet

Ikke skam deg, vær heller stolt :) Mye av det nye er ikke musikk for mine ører.

Jepp, jeg føler på mange måter at jeg er født for sent, når det kommer til musikk.

Elsker Evert Taube, gamle salmer og skillingsviser osv.

Skrevet

Nytt album?! Tittel takk! :o) Hellbillies er knalltøft!

Har du hørt Vassendgutane? Herlig!

Skrevet

Jepp, jeg føler på mange måter at jeg er født for sent, når det kommer til musikk.

"I en liten stue langt fra bygdens ståk og stri, hørtes barnelek og latter når iblant du gikk forbi...."

"Der skogsstien bøyer mot elvebakken ned...."

*Hulk*

fuji1365380447
Skrevet

Nytt album?! Tittel takk! :o) Hellbillies er knalltøft!

Har du hørt Vassendgutane? Herlig!

Det nye albumet heter Spissrotgang - her kan du høre smakebiter:

http://www.hellbillies.com/

Skrevet

"I en liten stue langt fra bygdens ståk og stri, hørtes barnelek og latter når iblant du gikk forbi...."

"Der skogsstien bøyer mot elvebakken ned...."

*Hulk*

''"I en liten stue langt fra bygdens ståk og stri, hørtes barnelek og latter når iblant du gikk forbi...."''

Er det en sang jeg kan ha hørt tro.. Jeg mener den er litt trist? I min unge ungdom hadde jeg endel -frem fra glemselen- lp plater, og tror den var på den ene :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192532182' post='3696546]

*LOL*

Jeg digger Billy Idols gamle slagere. *tusler ut av tråden...*

Samme her:)

Skrevet

''"I en liten stue langt fra bygdens ståk og stri, hørtes barnelek og latter når iblant du gikk forbi...."''

Er det en sang jeg kan ha hørt tro.. Jeg mener den er litt trist? I min unge ungdom hadde jeg endel -frem fra glemselen- lp plater, og tror den var på den ene :)

Vesleblakken!!!

Skrevet

Er så hyggelig å lese at noen elsker Evert Taube. Jeg er oppvokst med sang og musikk, veldig mye Evert Taube og Alf Prøysen. Har flere cd'er med Taubeviser og koser meg hver gang jeg hører dem, også når mine gamle foreldre tar fram gitar og mandolin og synger noen av de gamle, kjære visene.

Sommerens høydepunkt er faktisk Taubekonserten på Engelsviken ved Fredrikstad med bl.a. Lars Klevestrand og Nissa Nyberget, bare "må" oppleves!

Skrevet

ja så men, det var nok den :)

Jeg gråt hver gang søsteren min gaula i vei på den da vi var barn.

fuji1365380447
Skrevet

Er så hyggelig å lese at noen elsker Evert Taube. Jeg er oppvokst med sang og musikk, veldig mye Evert Taube og Alf Prøysen. Har flere cd'er med Taubeviser og koser meg hver gang jeg hører dem, også når mine gamle foreldre tar fram gitar og mandolin og synger noen av de gamle, kjære visene.

Sommerens høydepunkt er faktisk Taubekonserten på Engelsviken ved Fredrikstad med bl.a. Lars Klevestrand og Nissa Nyberget, bare "må" oppleves!

Jeg er oppvokst med allsang med både Taube, Bellmann og Vreijsvik (?)

Jeg stor-sang på Calle Scewens vals på vei til jobb i dag!

*traller fornøyd*

Skrevet

Jeg har én CD med Evert Taube-viser, selvsagt sunget av hans sønn! :-)

Av og til setter jeg på den og synger i vei!! :-)

Skrevet

Jeg er oppvokst med allsang med både Taube, Bellmann og Vreijsvik (?)

Jeg stor-sang på Calle Scewens vals på vei til jobb i dag!

*traller fornøyd*

Antar du kjører bil? ;-)

Tror nok de andre på bussen hadde sett rart på meg hvis jeg plutselig durer i vei med: "Där dansar Fredrik Åkare kind emot kind...."

Skrevet

Jeg gråt hver gang søsteren min gaula i vei på den da vi var barn.

*huffda* Lille Ragnhild var det og en sang som het. Må få skaffet meg en platespiller!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...