Gå til innhold

Ut av skapet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har én CD med Evert Taube-viser, selvsagt sunget av hans sønn! :-)

Av og til setter jeg på den og synger i vei!! :-)

Jeg har en med "far" sjøl, noen med Sven-Bertil og en med Bettan. Liker de med Sven-Bertil best. Synger med jeg også, er jo så flotte tekster, synes Fragencia er så vakker jeg.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• pekkaline

5

• fuji1365380447

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da Hellbillies gjorde en irsk kjærlighetssang om til en sang om reinjakt og krasafarne steinbuer la jeg dem for hat. Man ødelegger ikke fin musikk og bra tekster på den måten! Så FY deg, pell deg inn i skapet igjen! :-)

Skrevet

Jeg har en med "far" sjøl, noen med Sven-Bertil og en med Bettan. Liker de med Sven-Bertil best. Synger med jeg også, er jo så flotte tekster, synes Fragencia er så vakker jeg.

Hmmmm jeg er ikke sikkert på om jeg kjenner til den.

De jeg liker best å synge til, er vel først og fremst "Samboronbon" (eller Fridtjov & carmencita) og "Flickan i Havanna".

Men også dansen på Sunnanø, änglamarken m mange flere.

Gjest Vekten87
Skrevet

Nytt album?! Tittel takk! :o) Hellbillies er knalltøft!

Har du hørt Vassendgutane? Herlig!

jeg var på vassendgutane, kanon gøy :) de er rååå :o) hehe

Skrevet

''"I en liten stue langt fra bygdens ståk og stri, hørtes barnelek og latter når iblant du gikk forbi...."''

Er det en sang jeg kan ha hørt tro.. Jeg mener den er litt trist? I min unge ungdom hadde jeg endel -frem fra glemselen- lp plater, og tror den var på den ene :)

Vesleblakken - vanvittig trist.

Gjest Shira :o)
Skrevet

jeg var på vassendgutane, kanon gøy :) de er rååå :o) hehe

Jeg har vært flere ganger på Vassendgutane, alltid like artige :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler! Her detter dere ut av skapet som perler på en snor. Må være noe som går....

Skrevet

De jeg liker best å synge til, er vel først og fremst "Samboronbon" (eller Fridtjov & carmencita) og "Flickan i Havanna".

Jeg hadde ikke hørt den før jeg kjøpte Bettan sin Taube-cd. Den ble aldri sunget hjemme hos oss. Enig, de du nevner er flotte.

Skrevet

Du kunne kanskje kommet med en slik harry-liste hva musikk angår, slik at jeg vet hva jeg skal holde meg unna når jeg får satt på lyd på cochlea implantatet mitt i november. Jeg kan jo ikke risikere å legge min elsk på den musikken. Viktig å holde på imaget som ikke-harry vett'u ;-)

Skrevet

Du kunne kanskje kommet med en slik harry-liste hva musikk angår, slik at jeg vet hva jeg skal holde meg unna når jeg får satt på lyd på cochlea implantatet mitt i november. Jeg kan jo ikke risikere å legge min elsk på den musikken. Viktig å holde på imaget som ikke-harry vett'u ;-)

Bare vent så skal vi komme med masse forslag :o) Kanskje litt greit å ta det litt rolig i begynnelsen og ikke starte med black metal ;o)

Skrevet

Jeg liker Evert Taube men måtte du nevne de to verste "Fridtjov og Carmencita og "Flickan i Havanna". Usj ;o)

Skrevet

Antar du kjører bil? ;-)

Tror nok de andre på bussen hadde sett rart på meg hvis jeg plutselig durer i vei med: "Där dansar Fredrik Åkare kind emot kind...."

Tja, si ikke det. Jeg synes du skal prøve;-)

Sønnen min har en egen vri på den sangen: ren som en plomme og stygg som en vind, jag fyller snart sutten sa Cecilia Lind. *smelt*

Skrevet

Bare vent så skal vi komme med masse forslag :o) Kanskje litt greit å ta det litt rolig i begynnelsen og ikke starte med black metal ;o)

Ja, da kan jeg jo risikere å få skrekken for resten av livet ;)

Skrevet

Ja, da kan jeg jo risikere å få skrekken for resten av livet ;)

Ja, da hadde du daua. Du må ikke høre på sdd med metallica osv. Masse bråk, jeg skal love deg at det er bare for langt videregående ;o)

Skrevet

Jeg skal få deg til å bli Mozart-elsker, togli! :)

Skrevet

Ja, da hadde du daua. Du må ikke høre på sdd med metallica osv. Masse bråk, jeg skal love deg at det er bare for langt videregående ;o)

Åkkei, jeg stoler på deg ;)

Skrevet

Jeg er rocker, liker å høre på skikkelig rock, f.eks. AC/DC men jeg hører også på Hellbillies, selv om det er tvilsomt om jeg går på konsert med dem. Mange fine låter fra dem.

Skrevet

Jeg skal få deg til å bli Mozart-elsker, togli! :)

Jeg har faktisk tre CD'er med Mozart i huset ;)

Når eldstemann ble født HØRENDE, fikk vi litt panikk.. Vi hadde jo ikke musikkanlegg i huset og vi hadde selvsagt fått med oss hvor viktig musikk er for den psykososiale- og kognitive (osv osv) utviklingen, så her gjaldt det å holde tunga rett i munnen!

Når babyen var fire uker gammel, dro papsen på shopping og kom hjem med flunkende nytt musikkanlegg og syv CD'er, de fleste med klassisk musikk. Vi hadde fått det for oss at klassisk musikk var det store og ungen er glup hun, så kanskje det hjalp? ;)

Skrevet

Jeg liker Evert Taube men måtte du nevne de to verste "Fridtjov og Carmencita og "Flickan i Havanna". Usj ;o)

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...