Gå til innhold

Herreklipp - vil gjøre noe kult med håret..tips?

Anbefalte innlegg

Reven1365380455
Skrevet

Har ikke klippet meg på evigheter, og når jeg har gjort det, har jeg klippet meg selv med hårklipper fra clas ohlson :-) Har lyst på en liten makeover, men vet ikke hva som er "kult" for tiden. Hva er kule ting jeg kan gjøre med håret? Farge det? Noe annet? Noen stiler som jentene liker? Alle tips mottas med stor takknemlighet!

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er utrolig mange stiler som funker bra nå. Selv liker jeg best kortklippet, og gjerne litt rufsete, hår på menn. Det blir vanskelig å si hvilken sveis du skal satse på siden vi ikke har sett deg, så mitt beste råd er å finne en flink frisør og gi henne/ham frie tøyler :-)

Mannfolk som farger håret blir for meg litt femi, men det er kanskje fordi jeg begynner å bli "gammal"? ;)

Skrevet

Jeg er helt sikkert alt for gammel for deg, men jeg liker best menn med kort-kort-kort hår jeg. :o) Og begynner det å bli grått ved tinningene er det dritsexy!

Reven1365380455
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er utrolig mange stiler som funker bra nå. Selv liker jeg best kortklippet, og gjerne litt rufsete, hår på menn. Det blir vanskelig å si hvilken sveis du skal satse på siden vi ikke har sett deg, så mitt beste råd er å finne en flink frisør og gi henne/ham frie tøyler :-)

Mannfolk som farger håret blir for meg litt femi, men det er kanskje fordi jeg begynner å bli "gammal"? ;)

Takk skal du ha. Jeg har litt lyst på kort hår, ja. Det er så mye greiere å ordne, og tørke når du kommer ut av dusjen. Jeg har ikke helt bestemt meg for farging enda, men har lyst å gjøre noe drastisk siden jeg ikke har fått en skikkelig klipp på mange år :-)

Reven1365380455
Skrevet

Takk skal du ha. Jeg har litt lyst på kort hår, ja. Det er så mye greiere å ordne, og tørke når du kommer ut av dusjen. Jeg har ikke helt bestemt meg for farging enda, men har lyst å gjøre noe drastisk siden jeg ikke har fått en skikkelig klipp på mange år :-)

Jeg er forresten 24 år, bare så det er sagt, desverre ikke begynt å bli grå i håret enda, Lillemus ;-)

Skrevet

Helt kort hår, men uten at det blir "pigg". Kanskje noen striper som kun lager litt fargespill i håret? Kort lugg, men ikke så kort at du ikke kan rufse den til (style den slik at den står litt opp fra resten av håret)... Brad Pitt, David Beckham... ;)

Skrevet

Hvor gammel er du da? Jeg så en ung mann i 20-årene som hadde barbert bort håret i 2 tynne striper på høyre side, rett over øret. Stripene var formet i en avlang V-form, bare opp-ned. Ellers var han kortklippet, men langt fra barbert. Det var ganske kult.

Skrevet

De fleste unge gutter/menn jeg ser, har en ikke helt kort frisyre. Kort men langt på en måte :) De trekker det fremover rufsete og mange bruker krem som gir wet look. Mange lager seg også hanekam ser jeg...huffda.. ;) Dersom du går i et rocka miljø så vil det kanskje være stilig med farge, men jeg synes du skal la være ;)

Gjest Mr.Andersen
Skrevet

Syns helt klart det er tøffest med helt kort hår, fordi det har jeg ;) Klipper meg selv med litt hjelp i bakhodet. par-tre millimeter. Må innrømme jeg syns det er veldig lite mandig å ha avanserte sveiser med masse farger, striper eller hva de driver med. To each his own.

Skrevet

Jeg synes du skal tenke deg om både en og tre ganger før du farger håret. Farget hår på mannfolk er rett og slett ikke fint synes jeg. Da er det faktisk bedre med kommunegrått.

Kort i nakken og på sidene. Litt lengde oppå, 3 cm-isj. Rufse opp med _litt_ stæsj. Det synes jeg er finest på menn i din alder. :-)

Reven1365380455
Skrevet

Jeg synes du skal tenke deg om både en og tre ganger før du farger håret. Farget hår på mannfolk er rett og slett ikke fint synes jeg. Da er det faktisk bedre med kommunegrått.

Kort i nakken og på sidene. Litt lengde oppå, 3 cm-isj. Rufse opp med _litt_ stæsj. Det synes jeg er finest på menn i din alder. :-)

Takker! Jeg går etter damenes tips, og det ser ut som om flest av dem foretrekker hår uten farge...

Skrevet

Jeg er forresten 24 år, bare så det er sagt, desverre ikke begynt å bli grå i håret enda, Lillemus ;-)

Da har du bare litt å se fram til. Mer attraktiv i takt med økningen av grå hår ;)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Da har du bare litt å se fram til. Mer attraktiv i takt med økningen av grå hår ;)

Nå merker jeg at vi har litt ulikt nedslagsfelt, gitt... Hehe :D

Skrevet

Nå merker jeg at vi har litt ulikt nedslagsfelt, gitt... Hehe :D

Det var egentlig en kommentar til Lillemus' innlegg litt lengre oppe her ;)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å legge merke til grå tinninger og har en mann som foreløpig ikke har grått hår, så... ;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det kommer helt an på stilen din, og utseende selvsagt. Er du en litt kul type som bryr deg om klær og stil kan du godt farge håret og ha en litt mer markert/utradisjonell look. Er du en rolig type blir det helt feil. Det er lettere for en frisør å gi deg tips for de ser deg, det gjør ikke vi. En safe klipp er det flere her foreslår, kort bak og på sidene, og rufselengde på toppen.

Har du veldig markerte trekk i ansiktet (kinnbein, hake) er det sexy med helt shava. ;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det var egentlig en kommentar til Lillemus' innlegg litt lengre oppe her ;)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å legge merke til grå tinninger og har en mann som foreløpig ikke har grått hår, så... ;-)

Nei, jeg hadde egentlig ikke noe inntrykk av at du var like "gammel" som Lillemus. *erte* ;-)

Skrevet

Nei, jeg hadde egentlig ikke noe inntrykk av at du var like "gammel" som Lillemus. *erte* ;-)

Oåå, vi er ikke sååå langt hverandre i alder tror jeg ;)

Skrevet

...så langt _unna_ hverandre...skulle det selvsagt stå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...