Gå til innhold

Nå skal vi skilles johanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt tak i sangen eller melodien. Den skal brukes til en selvlaget sang. Jeg søker kanskje ikke godt nok?

Skrevet

Søk på Sputnik!

Takk, jeg fant en liten snutt og tror jeg husker melodien i verstet også.

Fant dette også, det visste jeg ikke :)

Den 4. oktober 1957 ble verdens første kunstige satellitt, Sputnik 1, sendt ut i verdensrommet.

Skrevet

At vi får en Hellbillies-tråd er greit nok, men SPUTNIK, a du!!

Og den der "slkal brukes til selvlaget sang" må du dra lenger ut på landet med, asså!! *ser for meg pekkaline gaule i vei på johanne-sangen nå som hun har funnet teksten*

Skrevet

Og den der "slkal brukes til selvlaget sang" må du dra lenger ut på landet med, asså!! *ser for meg pekkaline gaule i vei på johanne-sangen nå som hun har funnet teksten*

Haha, ingen fare. Jeg spilte den da den ble gitt ut, men nå? haha

Ei venninne har spurt om jeg har sangen... kan du skjønne hvoorfor? haha

Skrevet

Haha, ingen fare. Jeg spilte den da den ble gitt ut, men nå? haha

Ei venninne har spurt om jeg har sangen... kan du skjønne hvoorfor? haha

Sputnik MÅ jo være bra - én million trailersjåfører kan da ikke ta feil, vel? ;-)

Skrevet

Fant bare en liten snutt med refrenget. Så om du tilfeldigvis er på vill jakt etter sputnik, så tar jeg gjerne imot link til hele sangen ;) ;)

Gjest Vekten87
Skrevet

veldig hvor musikkalsk dere DOL -folk var i dag da... ;o)

Skrevet

;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nok med gale sanger på hjernen! Hrmp. Min datter sang akkurat "slå opp din hjertedør og slipp solen inn...!" av full hals. Jeg grøsser langt inn i sjela;(

Skrevet

:) Når man først kom inn på sang vettu ;) Tør ikke legge ut mere haha!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...