pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skulle så gjerne hatt tak i sangen eller melodien. Den skal brukes til en selvlaget sang. Jeg søker kanskje ikke godt nok? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 Søk på Sputnik! Takk, jeg fant en liten snutt og tror jeg husker melodien i verstet også. Fant dette også, det visste jeg ikke Den 4. oktober 1957 ble verdens første kunstige satellitt, Sputnik 1, sendt ut i verdensrommet. 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 At vi får en Hellbillies-tråd er greit nok, men SPUTNIK, a du!! Og den der "slkal brukes til selvlaget sang" må du dra lenger ut på landet med, asså!! *ser for meg pekkaline gaule i vei på johanne-sangen nå som hun har funnet teksten* 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 At vi får en Hellbillies-tråd er greit nok, men SPUTNIK, a du!! Og den der "slkal brukes til selvlaget sang" må du dra lenger ut på landet med, asså!! *ser for meg pekkaline gaule i vei på johanne-sangen nå som hun har funnet teksten* Haha, ingen fare. Jeg spilte den da den ble gitt ut, men nå? haha Ei venninne har spurt om jeg har sangen... kan du skjønne hvoorfor? haha 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Haha, ingen fare. Jeg spilte den da den ble gitt ut, men nå? haha Ei venninne har spurt om jeg har sangen... kan du skjønne hvoorfor? haha Sputnik MÅ jo være bra - én million trailersjåfører kan da ikke ta feil, vel? ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 At vi får en Hellbillies-tråd er greit nok, men SPUTNIK, a du!! Og den der "slkal brukes til selvlaget sang" må du dra lenger ut på landet med, asså!! *ser for meg pekkaline gaule i vei på johanne-sangen nå som hun har funnet teksten* Fant bare en liten snutt med refrenget. Så om du tilfeldigvis er på vill jakt etter sputnik, så tar jeg gjerne imot link til hele sangen ;) 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 Sputnik MÅ jo være bra - én million trailersjåfører kan da ikke ta feil, vel? ;-) hehe, lytt og nyyyt haha http://www.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=25859 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 veldig hvor musikkalsk dere DOL -folk var i dag da... ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 veldig hvor musikkalsk dere DOL -folk var i dag da... ;o) ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Nok med gale sanger på hjernen! Hrmp. Min datter sang akkurat "slå opp din hjertedør og slipp solen inn...!" av full hals. Jeg grøsser langt inn i sjela;( 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 veldig hvor musikkalsk dere DOL -folk var i dag da... ;o) Når man først kom inn på sang vettu Tør ikke legge ut mere haha!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.