Gjest sandra sofie Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Når man klikker seg inn på hvert enkelt navn på skattelistene, står det hvor mange ganger siden er blitt vist. Gjelder det hvor mange ganger siden er vist fra den datamaskinen du søker på, eller i det store og det hele absolutt alle som har vært inne på siden? 0 Siter
vintermor Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hvor søker du da? Når jeg er inne på skatteetatens sider kommer det nemlig ikke opp noe sånt tall. 0 Siter
Gjest Kendra Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hvorfor sjekker du skattelistene? Og du gjør liksom ikke..??..) 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Og du gjør liksom ikke..??..) Nei, det kan jeg helt ærlig si at jeg ikke gjør. Har aldri sett poenget med det. Synes det er ganske frekt at de listene ligger ute i det hele tatt, og kunne aldri tenke meg å sjekke noen andres skatt. At man legger seg oppi hva andre tjener og betaler i skatt, det synes jeg er uakseptabelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.