Gjest hallon Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Veier meg daglig - og i helgen gikk jeg bare nedover. I går mandag 700 gram opp, og i dag 300 gram mer opp. I alle dager, en hel kilo opp på to dager? Jeg venter mensen til helgen igjen. Kan det ha med det å gjøre? Evt kan jeg også være gravid, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Helt normalt før mensen.Ihverfall for meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg går gjerne opp en kilo eller to uka før mensen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg varierer opp til 2 kilo fra kveld til morgen eller fra en kveld til neste kveld. Er vel vann vil jeg tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke mens ettersom jeg bruker hormonspiral. Min vekt viser nærmeste 1/2 kilo, og den kan variere med opp til 1 1/2 kilo fra en dag til den neste. Tror dette er veldig vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Helt normalt før mensen.Ihverfall for meg:) Helt vanlig Kanskje en ide og ikke veie seg så ofte, 1 gang i uken, samme dag og samme tidspunkt ville jeg anbefale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.