Gjest togli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Det var nytt for meg også, men jeg tenkte jeg skulle gjøre det neste gang. Men vet ikke om jeg gidder å lage fårikål bare til minstemann og meg. Den kålen lager masse luft og det bråker vet du ) Måtte bare erte deg litt, håper du ikke tar deg nær av det for da må du si ifra ) Det betyr med andre ord at det er smart av meg å lage fårikål nå før jeg får satt på lyd!!! Stakkars gubben som hører altfor godt (i mine øyne) etter operasjonen;) (PS: Bare artig med litt erting. Det er med på å ufarliggjøre det ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 En spiseskje mel mellom lagene, Skal bli! 0 Siter
org Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Det blir middag klokka 16.30 idag Tar første fly!!! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Tar første fly!!! :-) Nå kommer jeg til å bli nervøs hvis det ringer på døra klokka halv fem *flirer* 0 Siter
org Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Nå kommer jeg til å bli nervøs hvis det ringer på døra klokka halv fem *flirer* _Det_ har du god grunn til! *sulten allerede* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 _Det_ har du god grunn til! *sulten allerede* :-) 0 Siter
Nellie Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Det betyr med andre ord at det er smart av meg å lage fårikål nå før jeg får satt på lyd!!! Stakkars gubben som hører altfor godt (i mine øyne) etter operasjonen;) (PS: Bare artig med litt erting. Det er med på å ufarliggjøre det ) Hei, Jeg ble bare så nysgjerrig, har ikke skrevet noe direkte med deg før, men leser her inne ganske ofte og har fått med meg at du er døv. Nå skriver du at du skal få "satt på lyd", betyr det at du får full hørsel da? har sikkert tusen andre spørmål, men ødelegger vel tråden din da.. Fårikål er forresten knertegodt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Jeg ble bare så nysgjerrig, har ikke skrevet noe direkte med deg før, men leser her inne ganske ofte og har fått med meg at du er døv. Nå skriver du at du skal få "satt på lyd", betyr det at du får full hørsel da? har sikkert tusen andre spørmål, men ødelegger vel tråden din da.. Fårikål er forresten knertegodt Sjekk svarene mine til mariaflyfly i tråden "Ut av skapet" :-) Og bare spør om det er mer du lurer på Nå putrer det på komfyren her og kjøkkenet dufter av fårikål :-)) 0 Siter
Nellie Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Sjekk svarene mine til mariaflyfly i tråden "Ut av skapet" :-) Og bare spør om det er mer du lurer på Nå putrer det på komfyren her og kjøkkenet dufter av fårikål :-)) Takk for tipset om tråden, jeg fikk i grunnen svar på mange av spørsmålene mine der ja Jeg håper det blir kjempebra og få på "lyd", tror jeg hadde vært veldig spent om det var meg. Håper fårikålen smakte bra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for tipset om tråden, jeg fikk i grunnen svar på mange av spørsmålene mine der ja Jeg håper det blir kjempebra og få på "lyd", tror jeg hadde vært veldig spent om det var meg. Håper fårikålen smakte bra! Ja, jeg er ganske spent, men mest spent på om det vil gjøre "vondt" eller bli ubehagelig Fårikålen smakte utmerket, så idag blir det restemiddag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.