Gå til innhold

hjelp - gave!!

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

Kjæresten min fyller 21 i november, og jeg sliter no sinnsykt med å finne bursdagsgave... er helt blank. tidligere har han fått konsert billetter, parfyme, og klokke..

han er ganske sær på ting, men samtidig ikke... klær og gavekort vil jeg helst unngå..

Har dere noen forslag? det hadde vært supert!! (vi har forresten vært sammen ca 2 år, kjent hverandre i 3)..

Mvh.

Skrevet

Han har ikke noen interesser du kan kjøpe til da? Sportsutstyr? Datagreier? Fiskeutstyr?

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en eske og la en masse ting oppi.. synes og det er vanskelig å finne noe til sambo.. men når jeg hadde flere ting så ble d jo litt mer spennende, og da var jo sjansen større for at han likte noe. hehe.

Jeg lagde ei fin eske med en liten cognac flaske i, undertøy og sokker (d trenger han alltid), en slåbrok (aner ikke hvordan d skrives, men han hadde god nytte av den, selv om d var noe han aldri ville tenkt på selv, et smykke, et hjemmelaga gavekort på tjenester han kunne få hos meg, en cd, et bilblad han likte, og masse godteri han liker. ;)

Sånt gjør gaven litt mer spennende, og d er gøy å blande masse rart sammen. Drikker han alkohol, kan du legge i yndlingsdrikken, og du kan legge i noe han har en interesse/hobby for, noen personlige ting osv.. litt av hvert.

en liten undulat
Skrevet

Han har ikke noen interesser du kan kjøpe til da? Sportsutstyr? Datagreier? Fiskeutstyr?

tja... han liker musikk. tenkte på mp3 spiller. for det ønsker han seg. han satt og sikla på en spiller på toget som en annen satt og hørte på (Den nye creative ZEN).

og så kanskje no hjemmelaga gavekort... tenkte jeg.

hvordan høres det ut?

tenkte å bruke 100 kr +/-.. har ikke lyst til å gå og si "du *navn*, jeg trenger litt penger til bursdagsgave til deg". hehe :P

han liker kampsport og trening i helsestudio, men han liker å velge ut ting selv.

han ønsker seg også skorpion, men ting til den ville han finne selv.

har ikke lyst til å gi penger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...