Gjest mij Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Vi har fått oss hus med diger hage - jippi - men hvordan i all verden griper man denne hagen an når man aldri har hatt verken interesse eller særlig tilgang til hage? Den har en del eviggrønt heldigvis, og noen gamle frukttrær og sånn, hagen kler liksom å være litt bustete, for å si det sånn. :-) Men hva burde jeg lære meg av basic hagearbeid, og hvor kan jeg finne denne informasjonen? Gode nettadresser? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer med hage! Jeg ville gått og kjøpt meg en bok om hagestell og funnet ut hva jeg vil ha ut av hagen, om man vil ha f.eks nyttevekster o.l. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 http://www.kolonihager.no/kolonihageforbundet/hagetips/beskjaering_av_traer.htm Anbefaler deg stauder om du vil ha blomsterbed. Hage er ganske tidskrevende. Be hagesentere om tips og råd, det liker de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.