zonker Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hei, Jeg sliter med øynene mine, jeg ser svarte hull, og ønsker å gå til øyenlege. Er det mulig å gå til en privat øyenlege "anonymt". Dvs, at hvis han finner noe feil med øynene mine, må han rapportere dette til biltilsynet eller fastlege? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vet ikke reglene. Men jeg reagerer meget negativt på at du ikke vil at feks biltilsynet skal vite om du har dårlig syn... At du er villig til å ta sjanser med bilkjøring uten godt syn, kan ha store konsekvenser også for andre enn deg.:-( 0 Siter
zonker Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vet ikke reglene. Men jeg reagerer meget negativt på at du ikke vil at feks biltilsynet skal vite om du har dårlig syn... At du er villig til å ta sjanser med bilkjøring uten godt syn, kan ha store konsekvenser også for andre enn deg.:-( Ja, jeg ser den, Men de svarte flekkene er kun på natten når jeg har sovet, og jeg kjører ikke bil hvis dette forekommer. PS. Jeg har ikke bil, og kjører bil kanskje 2 ganger i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.