Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart når folk dør brått. En dag er de der. Neste dag er de borte for all tid . / Jeg skjønner det ikke. / Det blir en sterk påminnelse om at ingen er udødelig uansett hva, hvor, hvem. Forgjengeligheten. Jeg synes det er rart at man ikke kan enes om tingene i denne verden, når alle har til felles at tiden her er begrenset.

Skrevet

Det er kjemperart. Det er så man ikke kan tro det. Den ene dagen er de helt friske og neste dag så er de ikke mer. Jeg har enda ikke forstått at naboen min på 29 døde og har enda problemer med faren min enda han var gammel og det er nesten to år siden. Jeg vet i hvert fall at neste gang noen dør som jeg kjenner godt skal jeg se dem også. Naboen min ble begravet i åpen kiste med brudekjole på, hun skulle ha giftet seg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...