Gå til innhold

Hvor ofte kjører dere vaskemaskin og oppvaskm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 2 stk. Nesten 30 år, ingen barn. Kjører oppvaskmaskin ca. 3 gng. i uka og vaskemaskin 3-4 ganger. Hva med dere?

Fortsetter under...

Skrevet

1 voksen 1 barn.

Vaskemaskin i snitt 1 x pr dag.

Oppvaskmaskin ca annenhver dag.

Skrevet

Vi er to voksne. Kjører oppvaskmaskin ca 2 ganger i uka og vaskemaskin ca det samme. Kommer an på hvor mye vi besøk vi har, ang oppvaskmaskina. Vasker en del kjeler og slikt for hånd - det tar mye plass.

Gjest Shira :o)
Skrevet

2 voksne og 1 barn

Ca 1 vaskemaskin og 1 oppvaskmaskin om dagen.

Guttungen bruker en del klær. Jeg bruker ganske mye glass i løpet av dagen pga medisinbruk, det fyller opp i maskina.

Skrevet

Vaskemaskin ca 2 ganger i uka oppvasken tar jeg på gamlemåten.

Skrevet

1 voksen, 3 barn (hvorav en tenåring).

Oppvaskmaskinen kjøres 1-2 ganger daglig, men da pakker jeg inn rubbel og bit også.

Vaskemaskinen går vel en 10-14 ganger i uka, vil jeg tro.

Annonse

Skrevet

2 voksne og 2 barn. Her går begge deler en gang om dagen.

Skrevet

2 voksne og 2 barn. Her går begge deler en gang om dagen.

Samme her.

Skrevet

2 voksne.. oppvaskmaskina settes i gang 2-3 ganger i uka, og vaskemaskina går ca 1-2 ganger om dagen..

Skrevet

Oppvaskmaskina - ca hver 5.dag sier gubben som er kjøkkenansvarlig her i huset.

Vaskemaskina... 4 ganger hver 6 dag eller noe. ;) Burde fordele det litt utover, men det er jeg dårlig på så det blir skippertakvasking.

Skrevet

Oppvaskmaskina - ca hver 5.dag sier gubben som er kjøkkenansvarlig her i huset.

Vaskemaskina... 4 ganger hver 6 dag eller noe. ;) Burde fordele det litt utover, men det er jeg dårlig på så det blir skippertakvasking.

2 voksne og 2 barn. (Babyen produserer foreløpig ikke noe til oppvaskmaskina, men mer enn nok til vaskemaskina, da hun er en skikkelig gulpeunge.)

Gjest søtmons
Skrevet

Vi er 2 voksne og 1 barn

Oppvaskmaskin 1 gang om dagen. Av og til 2.

Vaskemaskin 1-3 ganger pr dag. Vi bruker klær veldig kort tid før vi vasker dem.....

Gjest Vekten87
Skrevet

varierer, men oppvaskmaskin, 1gang i uken vaskemaskin 1-3 ganger.. vi er to stk.. men han hiver klærene på vask etter lite bruk + at han har arbeidsklærene som vaskes ofte...

Annonse

Skrevet

2 voksne 2 barn. Oppvaskmaskin ca 3 ganger i uka. (men vi vasker gryter og kjeler utenom)

Vaskemaskiner.... Ca 3-4 ganger i uka tenker jeg. Er bevisst på å fylle opp før jeg setter på.

Skrevet

3 voksne og 1 ungdom her, oppvaskmaskinen går annenhver dag, vaskemaskinen nesten daglig. (Mye treningstøy)

Skrevet

2 voksne og 2 barn. (Babyen produserer foreløpig ikke noe til oppvaskmaskina, men mer enn nok til vaskemaskina, da hun er en skikkelig gulpeunge.)

Har ikke fått med meg at du har fått barn nr. 2 jeg, Åsemor. Gratulerer så mye! Hvor gammel har h*n blitt? Lykke til med de to små!

Skrevet

Tja, ca to-tre g pr dag med tøy, og ca 1-2 g med oppvask. Har mann og tre barn, så vi er 5 stk.

Skrevet

Når ungene (2 stk i småskolen) og jeg er hjemme over flere dager i strekk går det en oppvaskmaskin og en vaskemaskin om dagen i snitt tenker jeg.

Skrevet

Oppvaskmaskin 1 gang om dagen, vaskemaskin ca. 12 ganger i uken... Vi er 1 voksen og tre ungdommer i husholdningen.

Skrevet

Har ikke fått med meg at du har fått barn nr. 2 jeg, Åsemor. Gratulerer så mye! Hvor gammel har h*n blitt? Lykke til med de to små!

Hun er litt over 2 mnd. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...