Mirabell Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Oppvaskmaskin ca. annenhver dag. Vaskemaskin litt oftere, ca. 5 ganger i uka. To voksne og to barn. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne og to barn. Oppvasken er gubbens domene, men maskina kjører nok minst hver dag, vi er glade i god mat og vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'. Vaskemaskina er mitt domene, og den går i snitt litt mer enn en gang pr dag. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne, en tenåring og et barn. Vi kjører oppvaskmaskin annenhver dag, om vi ikke har hatt besøk. Vaskemaskina går iallefall en gang daglig, vil tippe ca 10-11 maskiner i uka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne og to barn. Oppvasken er gubbens domene, men maskina kjører nok minst hver dag, vi er glade i god mat og vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'. Vaskemaskina er mitt domene, og den går i snitt litt mer enn en gang pr dag. ''etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'.'' Du har ståjlet mottoet mitt! ) Med et par unntak (sølvtøy, det bruker jeg ekstremt sjeldent, og sautepanna mi) så hiver jeg _alt_ av kopper og kar i oppvaskmaskina. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne, en tenåring og et barn. Vi kjører oppvaskmaskin annenhver dag, om vi ikke har hatt besøk. Vaskemaskina går iallefall en gang daglig, vil tippe ca 10-11 maskiner i uka. Vi vasker da opp gryter, stekepanner og slikt for hånd hver dag. 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne og to barn. Oppvasken er gubbens domene, men maskina kjører nok minst hver dag, vi er glade i god mat og vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'. Vaskemaskina er mitt domene, og den går i snitt litt mer enn en gang pr dag. ''vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'.'' Omtrent som jeg skulle ha sagt det selv! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 ''etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'.'' Du har ståjlet mottoet mitt! ) Med et par unntak (sølvtøy, det bruker jeg ekstremt sjeldent, og sautepanna mi) så hiver jeg _alt_ av kopper og kar i oppvaskmaskina. Vi har så lite sølv at jeg burde vel strengt tatt ha orket å ta det for hånd, men det går i maskina det også. Eneste absolutte unntak (som jeg kan komme på nå ihvertfall) fra maskinvask er jernpanne og jerngryte. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har så lite sølv at jeg burde vel strengt tatt ha orket å ta det for hånd, men det går i maskina det også. Eneste absolutte unntak (som jeg kan komme på nå ihvertfall) fra maskinvask er jernpanne og jerngryte. Gjett hvorfor jerngryta står bakest i skapet? Der har den stått godt planetet siden vi fikk sautepanne, den har faktisk nesten slått rot. 0 Siter
astridny Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne og to barn. Oppvasken er gubbens domene, men maskina kjører nok minst hver dag, vi er glade i god mat og vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'. Vaskemaskina er mitt domene, og den går i snitt litt mer enn en gang pr dag. Skarpe kniver og? 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Gjett hvorfor jerngryta står bakest i skapet? Der har den stått godt planetet siden vi fikk sautepanne, den har faktisk nesten slått rot. ;-) Jerngryta brukes ikke så veldig ofte, men jernpanna er favorittpanne nummer en! En god jernpanne blir bare bedre og bedre med årene:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Skarpe kniver og? Ja - legger dem flatt der glass og kopper plasseres. Men når sant skal sies har vi nok en eller to kokkekniver som vi vasker for hånd. Og smukkene til minstejenta... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Vi er to voksne og to barn. Oppvasken er gubbens domene, men maskina kjører nok minst hver dag, vi er glade i god mat og vasker ingenting for hånd, etter mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'. Vaskemaskina er mitt domene, og den går i snitt litt mer enn en gang pr dag. ''mottoet 'det som ikke kan vaskes i maskin er ikke verdt å ha'.'' Samme motto har jeg! 0 Siter
Gjest liker å vaske og brette klær Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Fire, to voksne og to middelsstore barn. Oppvaskmaskina kjøres hver dag. Vaskemaskina kjører ca to dager pr.uke. Jeg har fire kurver (sort, farget, lyst, kok) og disse fire blir gjerne kjørt da. Da blir det ca 8 vask pr.uke. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Oppvaskmaskinen går minst en gang pr. dag, vaskemaskinen går nok omtrent daglig den også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.