Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he. Jeg er nesten sikker på at han gjorde det med vilje!! ;-) "Jeg er 69 år men litt av en hingst"-liksom...;-)

Han bare glemte å ta med i beregningen at for kvinner flest er ikke synlig kjønnsorgan bak trange klær noe som gjør at vi skjelver i eggstokkene...

Skrevet

he he. Jeg er nesten sikker på at han gjorde det med vilje!! ;-) "Jeg er 69 år men litt av en hingst"-liksom...;-)

Han bare glemte å ta med i beregningen at for kvinner flest er ikke synlig kjønnsorgan bak trange klær noe som gjør at vi skjelver i eggstokkene...

''skjelver i eggstokkene''

Du er god du ;)

Skrevet

Nja, si ikke det du. Har hørt mange jenter si at de liker å se på bulen på mennene og liker å se hvordan den er "pakket", men dette her er kanskje litt i overkant, hehe.

Har jo merket noe blikk selv, men jeg har bule da og ikke ei lang synlig pølse:-)

Skrevet

Nja, si ikke det du. Har hørt mange jenter si at de liker å se på bulen på mennene og liker å se hvordan den er "pakket", men dette her er kanskje litt i overkant, hehe.

Har jo merket noe blikk selv, men jeg har bule da og ikke ei lang synlig pølse:-)

Tidene har kanskje forandret seg, men jeg husker en undersøkelse jeg leste om for sikkert 20 år siden.

Man hadde spurt kvinner og menn hva de så på hos det motsatte kjønn/hva de syntes var sexy, og også hva de _trodde_ det motsatte kjønn så på hos dem.

Menn hadde temmelig høyt opp på lista si (andreplass??) "synlig kjønnsorgan under trange klær", mens dette kom nokså langt ned på damelista - var ikke på topp ti en gang såvidt jeg husker.

Skrevet

Tidene har kanskje forandret seg, men jeg husker en undersøkelse jeg leste om for sikkert 20 år siden.

Man hadde spurt kvinner og menn hva de så på hos det motsatte kjønn/hva de syntes var sexy, og også hva de _trodde_ det motsatte kjønn så på hos dem.

Menn hadde temmelig høyt opp på lista si (andreplass??) "synlig kjønnsorgan under trange klær", mens dette kom nokså langt ned på damelista - var ikke på topp ti en gang såvidt jeg husker.

Tror faktisk det er rumpa dere ser mest på og øyne?

Men bulen vet jeg dere ser på også, det har mange sagt. Men det er forskjell på en bule og synlig kjønnsorgan da.

Skrevet

Nei nei nei! Rumpa derimot! :o) Og øynene, brøstkassa og hendene. Bula kommer langt ned på lista ja, definitivt. Synes det er mer sexy med en bukse som er _litt_ romslig og som overlater litt til fantasien jeg, enn en som er så pinetrang og jævlig som den på bildet. Det er bare kvalmt.

Skrevet

Nei nei nei! Rumpa derimot! :o) Og øynene, brøstkassa og hendene. Bula kommer langt ned på lista ja, definitivt. Synes det er mer sexy med en bukse som er _litt_ romslig og som overlater litt til fantasien jeg, enn en som er så pinetrang og jævlig som den på bildet. Det er bare kvalmt.

Hehe, pinetrangt er ikke sexy nei.

Jeg sa jo at det var rumpa og øynene.

Men kom ikke fortell at jenter ikke ser på bule også, det har mange sagt og jeg har merket det selv.

Mange liker å se hvordan det er "pakket"

Skrevet

Men kom ikke fortell at jenter ikke ser på bule også, det har mange sagt og jeg har merket det selv.

Men det AT man ser er ikke nødvendigvis det samme som at man LIKER det! ;-)

Av og til glaner man på noe som er iøyenfallende av helt andre årsaker enn at det er flott.

Kanskje de lurer på om du har stappet en sokk i trusa? ;-)

Skrevet

Men det AT man ser er ikke nødvendigvis det samme som at man LIKER det! ;-)

Av og til glaner man på noe som er iøyenfallende av helt andre årsaker enn at det er flott.

Kanskje de lurer på om du har stappet en sokk i trusa? ;-)

Nå har jentene sagt selv da at de liker å se på bulen, men det er selvagt stor forskjell på det og se ei lang pølse ligge nedover. En bule gir tross alt ingen detaljer.

Det betyr heller ikke at de ikke foretrekker å se mer på noe annet.

Jeg trenger ingen sokk:-)

Skrevet

*Tenker* Ser på mye annet før bula ja. Men jeg lyver vel om jeg sier at den er helt uinteressant. ;o)

Skrevet

*Tenker* Ser på mye annet før bula ja. Men jeg lyver vel om jeg sier at den er helt uinteressant. ;o)

Hehe, det var akkurat det jeg mente, jeg tror ikke at den er uinteressant, selv om det ikke er den dere først ser på.

Men som jeg har sagt flere ganger nå, det er stor forskjell på en naturlig bule og ei pølse som ligger som et annet slakt nedover låret, det er ikke lekkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...