Gå til innhold

MR/RTG fra nakke og til hofter?

Gjest sykt vondt i hele overkroppen

Anbefalte innlegg

Gjest sykt vondt i hele overkroppen
Skrevet

Blir legen med på å rekvirere alt dette tro?

Jeg plages med syke smerter og låsninger (sier kiropraktoren) fra nakke og nedover hele ryggen og ned til hoftene. Jeg har smerter hele døgnet og også nå nedover bena.

Har prøvd det som er av behandlinger, men har ikke tatt mr/rtg siden 2004.

Orker ikke vente på ett og ett rtg bilde, men ønsker å ta av nakke,skuldre, rygg, korsrygg og hofter.

Er dette noe de godtar tro?

Skrevet

Jeg har i hvert fall tatt bilde fra nakken og helt ned så det gjør de sikkert. Det tok 2,5 time altså men det er en stund siden. Tror jeg gjorde det i fjor også og da tok det litt over en time men er ikke sikker på om nakken var med da.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg tok MR av hele kroppen for ca ett år siden - ja, allt på en gang. Mener å huske at jeg var der i 1,5 time. Ikke alt som kunne tas bilder av i MRèn, men tok bilder på et annet rom hvor jeg sto oppreist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...