Gjest Trøttogsliteningen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg lurer litt på å prøve en medisin mot reduksjon av min (for høye) vekt. Jeg veier cirka 125, er 1,80 og er 25 år og mann. Jeg ønsker "hjelp fra medisin" til å komme under 110, i alle fall. Jeg er litt skeptisk mot å bruke medisiner mot alt, men det er jo faktisk bortimot en BMI på 40, dette. Ved siden av medisinen skal jeg såklart spise sunnere og forsøke å trimme så mye som mulig. Jeg har også ønske om å fortsette å slanke meg etter jeg er under 110, men da forsøke uten medisin. Det er enklere å trimme jo nærmere normalvekt man er i, tenker jeg. Er man for tung får man fort vondt i leddene. Fra før av bruker jeg noe psykofarmaka, men ellers er jeg uten andre medisiner. Jeg ønsker en "svak" medisin, Reductil tror jeg da er utelukket i og med at jeg bruker psykofarmaka uansett. Er det noen som vet om noe jeg kan prøve? Og forklare litt om hvordan de virker? Noen med gode erfaringer med noe? Takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.