Gå til innhold

overmadrass

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg har lyst til å kjøpe ny overmadrass til sengen. vet ikke målene, men er den største dobbelsengen som er. like lang som den er bred... har kjøpt sengen på living, må vi kjøpe ny overmadrass der også da? hvilke pris tror dere en slik ligger på?

hva ca tror dere det koste å rense den?

Skrevet

Hvis den er like stor både i lengden og bredden så er den vel 2x2 meter da? Men det er mer vanlig at de store dobbeltsengene er 1,80 bred og 2 m lang.

Så fremt du finner riktig mål, kan du kjøpe ny overmadrass i hvilken butikk som helst.

Pris varierer med tykkelse og standard forøvrig.

Skrevet

Finnes det senger på 2x2 meter? Trodde det største var 180x200 cm jeg.

Gjest Vekten87
Skrevet

Finnes det senger på 2x2 meter? Trodde det største var 180x200 cm jeg.

da er det nok 180x200.. jeg har null peil :)

men da får jeg sjekke opp i litt priser :) takk for svar...

Skrevet

Jeg har brukt å kjøpe litt rimeligere overmadrasser fra f.eks Jysk, også bytter jeg dem heller sånn ca annen/tredje hvert år.

Jeg synes de dyre også blir noe slitt og "nedliggete" etterhvert, og liker å kunne starte på "ny frisk innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...