Gå til innhold

dusjkabinettet-sidene

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Har prøvd med ren zalo. Husket også på tipset om avispapir, og nå skal jeg prøve cola! Stemmer ikke det at det er en variant?

Cola aner jeg ikke. Jeg blander zaloen ut, ellers blir det bare skoldete. Bare litt i vannet.

Skrevet

Ja, jeg har jif-baderom-spray. Den gjør sitt med resten av kabinettet, men altså ikke sidene....

Prøv vanlig jif, altså den hvite (ikke spray) funker som bare det her :) Men krever litt skylling :)

Skrevet

Prøv vanlig jif, altså den hvite (ikke spray) funker som bare det her :) Men krever litt skylling :)

Men vil ikke den skrape opp litt?

Skrevet

Men vil ikke den skrape opp litt?

Nei, det gjør den ikke her i hvertfall. Prøv med en svamp med litt på i et hjørne hvis du er usikker :)

På flasken står det følgende: Kan trygt brukes på de fleste vaskbare flater, inkludert emalje.

Fjerner selv de vanskeligste flekker i kjøkken og baderom. Ideelt for fjerning av fett og kalkbelegg.

Påfør skurekremen ved å bruke en fuktig svamp eller klut (selv bruker jeg den lille som har en litt ru side og en myk, bruker den myke siden da) Vask rent og skyll. Og du må som sagt tidligere skylle en stund. Tørk av med en god fille.

Eneste som har funket godt på dusjveggen her.

Prøv litt forsiktig davel

Skrevet

Nei, det gjør den ikke her i hvertfall. Prøv med en svamp med litt på i et hjørne hvis du er usikker :)

På flasken står det følgende: Kan trygt brukes på de fleste vaskbare flater, inkludert emalje.

Fjerner selv de vanskeligste flekker i kjøkken og baderom. Ideelt for fjerning av fett og kalkbelegg.

Påfør skurekremen ved å bruke en fuktig svamp eller klut (selv bruker jeg den lille som har en litt ru side og en myk, bruker den myke siden da) Vask rent og skyll. Og du må som sagt tidligere skylle en stund. Tørk av med en god fille.

Eneste som har funket godt på dusjveggen her.

Prøv litt forsiktig davel

Tusen hjertelig takk! Den lukter jo godt også den :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Den lukter jo godt også den :)

Ja det er et av mine favorittrengjøringsmiddel, fordi det tar svarte fingermerker på dører og skitt på bad og kjøkken. Den tar det andre ting ikke tar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...