Gå til innhold

ER så lei av disse snørrungene!

Anbefalte innlegg

Gjest skriiiiiiiiiiiiiiiiiik
Skrevet

Fikk meg ikke jobb etter endt utdannelse og nå må jeg jobbe på barnehage. Må skifte bleier på dem, (bleier som stanker faktisk) og tørke snørr. Og disse ungene er jo helt ustyrlig, de lager bråk for 100 mennesker tilsammen. Nei, jeg vet ikke. Har sikkert valgt feil yrke, men jeg hater bare barn. De er så storkrevende og forventer at jeg skal leke med dem. Men så er jeg utdanna lærer da, så jeg får vel ta denne praksisken som en erfaring rikere: Nemlig at jeg aldri mer skal jobbe med disse småtrollene. Punktum Finale.

Gjest hater barn også
Skrevet

Skjønner jeg godt. Det beste er å ta igjen med samme mynt. Hvis ungene skriker høyt, skrik så høyt du kan rett inn i ørene på dem så de begynner å grine. Ikke trøst dem, bare la de ekle barna ligge våte og ha det vondt.

Skrevet

Dette er nok et trolleinnlegg. Skulle du mene dette seriøst liksom? Ingen som hater barn blir lærer.

Skrevet

Herregud, klarer de ikke så skifte bleie selv en gang...

Gjest hater barn også
Skrevet

Dette er nok et trolleinnlegg. Skulle du mene dette seriøst liksom? Ingen som hater barn blir lærer.

Jeg vet ikke hva Skriiik mener, men jeg skjønte i allefall at jeg hadde valgt feil yrke da jeg hadde jobbet i barnehage et halvt års tid. Jeg er utdannet førskolelærer. Hater faktisk unger, tåler dem ikke. Likevel må man ta på seg en viss maske, man må jo ha en inntekt, så da.. Gidder hvertfall ikke yte det lille ekstra når jeg er på jobb. Heldigvis har vi et kjempeflott personalrom hvor vi kan sitte når vi virkelig har fått nok.

Skrevet

Har ø rt at det er ledig jobb som gatefeier i Oslo.

Gjest Adjunkten
Skrevet

Jeg har selv jobba to år i barnehage selv om jeg er utdanna adjunkt. Takke meg til barnehagen fremfor mange av elevene og foreldrene deres.

Skrevet

If you can't beat them, join them.

...å nei, du har jo allerede gjort det. Beklager.

;oP

Skrevet

Er det ikke en oppgave i bhg å få litt styr på dem da. I noen bhger bråker og skriker de bare for å bråke. Skal de ikke oppdras til å bli harmoniske da??? :o De trenger åpenbart hjelp til det i vårt støyende samfunn hvos det viktigste for mange voksne også er å bli sett og hørt - på tv eller på jobben og overalt. Gi oss en ny og bedre generasjon!

Gjest melmøll
Skrevet

Skjønner jeg godt. Det beste er å ta igjen med samme mynt. Hvis ungene skriker høyt, skrik så høyt du kan rett inn i ørene på dem så de begynner å grine. Ikke trøst dem, bare la de ekle barna ligge våte og ha det vondt.

og du jobber som førskolelærer???!!!!!

Gjest melmøll
Skrevet

Er det ikke en oppgave i bhg å få litt styr på dem da. I noen bhger bråker og skriker de bare for å bråke. Skal de ikke oppdras til å bli harmoniske da??? :o De trenger åpenbart hjelp til det i vårt støyende samfunn hvos det viktigste for mange voksne også er å bli sett og hørt - på tv eller på jobben og overalt. Gi oss en ny og bedre generasjon!

Det beste for alle parter, hvis man føler det slik som trådstarter er å finne seg en annen jobb, og la andre folk som liker barn ta vare på dem. Man kan ikke jobbe med barn hvis man ikke tåler støy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...