puttelulle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gikk på vekta for ca 3 uker siden, og bestemte meg: Her skal livsstilen legges om! JEg er 177 lang, veide (for 3 uker siden) 83 kg. Alt for mye, selvfølgelig. Vekta i seg selv var for høy, men livsstilen min, da gitt! ;-( Sørgelig, er ordet... Null trim, annet enn det man naturlig får, når man jobber som lærer, har 3 barn og hus, hjem og gård. Etter middagen var det strakt ut på sofaen, der lå jeg til ungene skulle legges, og så : dorme på sofaen til leggetid. Ekstremt dårlig kondis, lite energi. Alt var et slit! Så starta det opp spinning her på stedet... Samt styrketrening... Og spinning på jobben (FYSAK-tiltak). Nå har jeg "spunnet" (!?) 2 ganger i uka, vært på styrketrening 1 gang i uka, samt gått lange turer 2 ganger i uka. Lagt om kostholdet, i hovedsak kuttet ut alt søtt, salt og usunt, spiser masse frukt, grønnsaker, fisk, vann osv. Null brus på hverdager! Sjokolade kun i helgene, og da i "litt" mindre doser enn før... Veide meg i dag: 79 kg! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper og tror at jeg blir i bedre form, får litt strammere rumpe, mindre valker rundt midja osv. osv. Ja, jeg er stolt! Ikke over vektreduksjonen, men av at jeg klarte å stabbe meg over dørstokken og kom meg på trening! Det er jo herlig å trene, ikke minst etterpå!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så herlig!!! Det er helt sant at det kjennes deilig når man bare får kommet i gang - var selv ute og løp 2,5 km i drittværet i går. ) Har holdt på en god stund jeg nå, med løping og litt styrke og sånt hjemme og i det siste mener jeg bestemt å ha merket at kroppen har blitt fastere, magemusklene også - mener til og med at "fettpølsa" på magen har begynt å skrumpe inn! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer. Dette var virkelig en pangstart. Husk å ikke miste motivasjonen dersom vektreduksjonen ikke går like fort framover. 1/2 kilo i uka er også veldig bra. Og bonus med å bli i bedre form er vel heller ikke å forakte. Gratulerer, og stå på videre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicketinick Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sååååååååå flink du er! Og som du sier så deilig det er etter trening og så glad og fornøyd man blir når man har tatt en beslutning, jobber mot målet og ser resultater Lykke til videre Nå tar jeg bølgen for deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå har jeg trent styrketrening i 1 time. og er helt gåen!!!! :-) Skal noe til å finne bein i denne fiskepuddingen her, ja! Men jøje meg det gjør godt!:-) Tusen takk for tilbakemeldingene! Det er jo oppmuntrende, det også!!!!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.