Jølsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg er alene, pleier jeg enten ta med meg mobilen inn på badet hvis jeg skal dit. Der jeg bodde før klarte badedøra å gå i vranglås selv om den ikke var låst, og jeg satt der og venta på at noen skulle komme hjem. Jeg satt 4 timer inne på badet. Nå pleier jeg å ta med telefonen inn, selv om jeg nå bor et annet sted og aldri pleier å lukke baderøra skikkelig når jeg er alene. 0 Siter
Piraye Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hjemme bruker jeg sjelden å lukke døra når jeg er på do, og aldri låse. Når jeg er hos andre er det jo folk der. Men på skolen bruker jeg å ha med mobilen. Opplevde for noen år siden at døra gikk i vranglås på et do som lå i en fellesgang på skolen. Fy søren det var flaut.......................... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har med meg mobilen overalt sånn i tilfelle noe skulle skje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.