Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er alene, pleier jeg enten ta med meg mobilen inn på badet hvis jeg skal dit. Der jeg bodde før klarte badedøra å gå i vranglås selv om den ikke var låst, og jeg satt der og venta på at noen skulle komme hjem. Jeg satt 4 timer inne på badet. Nå pleier jeg å ta med telefonen inn, selv om jeg nå bor et annet sted og aldri pleier å lukke baderøra skikkelig når jeg er alene.

Skrevet

Hjemme bruker jeg sjelden å lukke døra når jeg er på do, og aldri låse. Når jeg er hos andre er det jo folk der. Men på skolen bruker jeg å ha med mobilen. Opplevde for noen år siden at døra gikk i vranglås på et do som lå i en fellesgang på skolen. Fy søren det var flaut..........................

Skrevet

Jeg har med meg mobilen overalt sånn i tilfelle noe skulle skje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...