Gå til innhold

Har DU hatt sex med eks'en?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• sant å si

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, men så har jeg til gjengjeld bare hatt sex med min nåværende. Og han håper jeg aldri blir en ex...

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med min nåværende og min neste. Er gjerne litt i forkant.

Gjest Krystallvinter
Skrevet

Jepp. Et par exer i året, alt etter hvem som er single. :P

Gjest anonym for nå
Skrevet

Vet folk som har hatt det, ja. Men ikke meg. Jeg gyser bare jeg tenker på det. Kan være det er fordi jeg har et veldig "gammeldags" syn på sex. For meg er det kun aktuelt å ha sex med en person jeg er i et forhold med og virkelig elsker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har bare hatt sex med min nåværende og min neste. Er gjerne litt i forkant.

He he, jeg gjettet at det var fra deg alt før jeg så signaturen ;-)

Skrevet

He he, jeg gjettet at det var fra deg alt før jeg så signaturen ;-)

Ulver har god intuisjon.

Skrevet

Nei, det er jo gjerne en grunn til at en ex har blitt ex, så det har jeg aldri gjort.

Skrevet

Sex med eks har aldri vært aktuelt nei. Har aldri skjønt det der jeg, men vet jo om barn som er unnfanget i skilsmisseprosessen så...

Gjest anonym jeg rundt det
Skrevet

Vi hadde avskjedssex, hvis det teller.To ganger mens det var slutt før jeg flyttet ut.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ja. Sexen var god, -resten av forholdet ikke fullt så bra...

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt! Hvis begge er enslige, og de vet hva de begir seg ut på, så må det da være greit!

Skrevet

Ja det har jeg. Synes ikke det er så veldig rart.

Ser flere under her skriver at "det er jo en grunn til at det ble slutt." Men det kan jo være andre årsaker til at det blir slutt enn sexen...

Skrevet

Når jeg tenker etter, tror jeg at jeg har hatt sex med alle eks-ene mine, ja. Altså, en stund etter at det har vært slutt, men før jeg evt har hatt et nytt forhold.

Sex med eks-en er da et velkjent begrep?

Men nå har jeg vært sammen med mannen min siden forrige århundre, og alle ekser er _forlengst_ ute av bildet, så det er ikke veldig aktuelt her i gården.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...