Gå til innhold

Har DU hatt sex med eks'en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt! Hvis begge er enslige, og de vet hva de begir seg ut på, så må det da være greit!

Sa da vel ikke at det var galt? Folk må gjøre som de vil for min del.

Men jeg ble overrasket, ja, for min del er sex knyttet til kjærlighet, og det har vel ikke vært rådende følelsen etter brudd for meg ihvertfall.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• sant å si

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg har hatt sex med alle ex-ene mine! Men siden min nåværende har vart i 14 år, har det blitt noen år siden jeg hadde en ex...

Skrevet

Ja, det har jeg.

Men det var leeeenige siden, mens jeg fortsatt var singel.

Skrevet

Når jeg tenker etter, tror jeg at jeg har hatt sex med alle eks-ene mine, ja. Altså, en stund etter at det har vært slutt, men før jeg evt har hatt et nytt forhold.

Sex med eks-en er da et velkjent begrep?

Men nå har jeg vært sammen med mannen min siden forrige århundre, og alle ekser er _forlengst_ ute av bildet, så det er ikke veldig aktuelt her i gården.

''Sex med eks-en er da et velkjent begrep? ''

Enig! *he he* Ikke akkurat noen bombe at det er nokså vanlig å ha hatt sex med en ex! ;-)

Skrevet

Ja det har jeg. Synes ikke det er så veldig rart.

Ser flere under her skriver at "det er jo en grunn til at det ble slutt." Men det kan jo være andre årsaker til at det blir slutt enn sexen...

Enig.

Skrevet

Jeg har bare hatt sex med min nåværende og min neste. Er gjerne litt i forkant.

;-)

Skrevet

;-)

Det står jo også skrevet at man skal elske sin neste.

* ser opp fra Bibelen med fromt blikk og brillene på nesen*

Skrevet

Det står jo også skrevet at man skal elske sin neste.

* ser opp fra Bibelen med fromt blikk og brillene på nesen*

Mae West skal en gang ha sagt:

Elsk din neste - og hvis han er høy, mørk og forførende kan det heller ikke være så vanskelig! ;-)

Skrevet

Enig! *he he* Ikke akkurat noen bombe at det er nokså vanlig å ha hatt sex med en ex! ;-)

Skikkelig ikke-nyhet, der altså. ;o)

Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg har hatt sex med alle ex-ene mine! Men siden min nåværende har vart i 14 år, har det blitt noen år siden jeg hadde en ex...

Altså sex etter at det ble slutt?

Skjønner ikke at det skal være så selvfølgelig jeg da, men så er jeg kanskje litt i overkant puritansk, da?

;o)

Skrevet

Skikkelig ikke-nyhet, der altså. ;o)

;-)

Men når sant skal sies så er det såpass lenge siden sist jeg hadde sex med en ex, at de fleste damene på dol sikkert bare var små skolebarn da! ;-)

Skrevet

Men er det like vanlig å snakke om det? Må bare krype til korset og innrømme at tallene der overrasket meg en smule.

Altså - at noen velger å ha sex med en ex, sjokkerte meg ikke nevneverdig. Men at det er mer vanlig enn U-vanlig, det må jeg innrømme at jeg ikke hadde trodd.

*snerpete mindretall*

;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

;-)

Men når sant skal sies så er det såpass lenge siden sist jeg hadde sex med en ex, at de fleste damene på dol sikkert bare var små skolebarn da! ;-)

Jeg var sannsynligvis ikke født engang...;)

Skrevet

Jeg var sannsynligvis ikke født engang...;)

*ha ha* du skulle selvsagt ha skrevet "Jeg _hadde_ sannsynligvis ikke født engang...;)" ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

*ha ha* du skulle selvsagt ha skrevet "Jeg _hadde_ sannsynligvis ikke født engang...;)" ;-)

Skal legge saken frem for min mor...hmpr

Hun er over 80 og tar det sikkert med godt humør. NOT!

Skrevet

Skal legge saken frem for min mor...hmpr

Hun er over 80 og tar det sikkert med godt humør. NOT!

;-)

Min mor er bare 64 så æddabædda! ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

;-)

Min mor er bare 64 så æddabædda! ;-)

Min eldste bror er to år yngre enn din mor. Hmmm, skal ikke si noe mer ;o

Skrevet

Min eldste bror er to år yngre enn din mor. Hmmm, skal ikke si noe mer ;o

;-)

Skrevet

;-)

Hahaha, godt poeng! Jeg har som sagt ikke vært singel siden et stykke inn i forrige århundre.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Ja jeg har hatt sex med eksen men det var i studietiden. Vi hadde et on/off forhold og gjorde det slutt og ble sammen igjen mange ganger. Hver gang det ble slutt så hadde vi ekssex, hehe så ble vi sammen igjen. Dette skjedde noen ganger. Men har ikke skjedd siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...