Gå til innhold

Har DU hatt sex med eks'en?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• sant å si

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså sex etter at det ble slutt?

Skjønner ikke at det skal være så selvfølgelig jeg da, men så er jeg kanskje litt i overkant puritansk, da?

;o)

Jeg hadde vel noen sånne "overlappinger" med ungdomskjærester. Hvor man forelsket seg i en ny, mens det hanglet med den gamle...

Jeg har ikke hatt så mange ekser da, bare to seriøse langvarige forhold før han jeg er gift med nå, + noen elskere og kortvarige forelskelser som jeg ikke regner som ekser..

Jeg har forøvrig alltid hatt kontakt med gamlekjærestene mine en stund etter at det har blitt slutt. Har aldri fortått at folk klarer å kutte hverandre totalt ut og ikke snakke sammen mer når det blir slutt.

Man har jo ofte følelser for personen selvom man ikke er kjærester lenger.

Gjest sær jeg og ;)
Skrevet

Jeg er nok konservativ og sær jeg også eller noe for jeg har også alltid vært helt ferdig med en x når det har blitt slutt liksom.

Det har jo vært forhold som har skranglet en stund da og da har det jo vært sex i bildet, men når det har vært ordentlig slutt og de med rette har kunnet blitt kalt x, da har sengegøyen vært over for min del :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...