Gå til innhold

Sende forsinka bryllupspresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et dilemma. I går mottok jeg invitasjon til et bryllup i USA. Utrolig koselig, men det er om akkurat en måned (syttende november), og med så kort varsel fikk jeg ikke til å ordne det med å komme meg dit. Jeg skal selvfølgelig sende en presang, og har tittet over alle ønskelistene deres. Det jeg virkelig virkelig vil gi dem er desverre utsolgt. Det står at det ikke kan sendes fra butikken før i begynnelsen av februar. Dette gjør meg veldig trist. De har jo selvfølgelig mye annet jeg kan gi, men skal ærlig innrømme at jeg ikke har lyst til å krysse av for å ha gitt en dunge håndklær, et sengesett eller noen pynteputer (som er dominerende på ønskelista, alt det andre er så smått at jeg ikke vil gi det (vanlig vin-opptrekker, bordbrikke..) eller altfor dyrt (avanserte husholdsmaskina). Ville dere blitt veldig fornærmet om dere kun fikk en konvolutt med bilde og beskrivelse i bryllupsgave, med informasjon om at den kommer når butikken har fått den inn igjen? Kan man gjøre det? Det er snakk om et utrolig par nattbordslamper i veldig fin design. Alternativet mitt er vinglass uten stett.....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det er da ingen grunn til å bli fornæremet for noe sånt? De får mange nok gaver på dagen, og når du også skriver hva de vil få, så slipper de å lure på om du har glemt det.

Skrevet

Det må da være helt greit.

Det jeg egentlig lurer på er hvor du får tak i vinglass uten stett? Og til hvilken pris? Jeg har ønsket meg det lenge, men finner det ingen steder.

Skrevet

Jeg ville ikke blitt fornærmet. Synes det er en god idè å sende bilde av det. Da har de noe å glede seg til også.

Skrevet

Det må da være helt greit.

Det jeg egentlig lurer på er hvor du får tak i vinglass uten stett? Og til hvilken pris? Jeg har ønsket meg det lenge, men finner det ingen steder.

de sto på ønskelista hennes på Dillards. Her har du link til flere som de har der. De hu har på lista si er de som heter vintage party.

http://www.dillards.com/endeca/EndecaStartServlet?Ntk=all&Nty=1&N=1000301&Ntt=white+wine&search.x=0&search.y=0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...