Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som synes det er forferdelig dyrt å kjøpe møbler?

Det koster jo 20- 30 tusen for en sofagruppe jo!!

Tenkte egentlig ikke å bruke 30-40 tusen på stua nå, men det ser ut til at vi må det hvis vi skal få 3 stoler og en sofa.

Skrevet

Ja, det er grisedyrt hvis man vil ha en skikkelig kvalitetssofa! Vi trenger ny sofa vi også. Jeg har sett meg ut flere alternativer, bl.a en fin en fra Bolia, men det må visst vente :(

Gjest Jokocha
Skrevet

Hvis du må ha det beste, ja så blir det dyrt. Personlig har jeg aldri skjønt hva vitsen er med å kjøpe en sofa til tjue tusen. Du får en fullt brukbar og fin (i mine øyne) for halvparten

Skrevet

Jøsses, hvor har du tenkt å kjøpe sofa da?

Har vært på møbelbutikk og det meste av sofaer på utstilling der kostet godt over 15 tusenlapper! fytte rakker'n

Skrevet

Ikea?

Nei huff, syntes ikke de hadde noen fine sofaer, de lignet mere på soveromsmøbler.

Skrevet

Nei huff, syntes ikke de hadde noen fine sofaer, de lignet mere på soveromsmøbler.

Både svigermoren og svigerinnen min har fine sofaer fra Ikea. De har valgt modeller i skinn begge to.

Skrevet

Ja, det er grisedyrt hvis man vil ha en skikkelig kvalitetssofa! Vi trenger ny sofa vi også. Jeg har sett meg ut flere alternativer, bl.a en fin en fra Bolia, men det må visst vente :(

Jeg synes det blir mye med en hel sofagruppe av samme type, jeg. Men det er nå meg.

Vi har sofa fra Ikea, en stol fra Ikea, en stol fra loppemarked som jeg har trukket om (nåja, lagt stoff over og stiftet med stiftemaskin), og en stol fra forrige gang jeg var gift.

Det løser liksom opp den der "sallong"-følelsen.

Skrevet

Har vært på møbelbutikk og det meste av sofaer på utstilling der kostet godt over 15 tusenlapper! fytte rakker'n

Skeidar, Bohus, Møbelringen og sånt? Eller type Slettevoll?

fei1365380229
Skrevet

Jeg hører noen si det, men vi har nå kjøpt hjørnesofa til 6000 kroner, stoler til under 1000 kroner og et billig sofabord. Du må ikke opp i 3-40 000 altså :-)

Som andre sier: Ikea, Skeidar, Bohus med mer

Skrevet

Skeidar, Bohus, Møbelringen og sånt? Eller type Slettevoll?

Bohus var vi på, skal på en annen i morgen.

Skrevet

Jeg hører noen si det, men vi har nå kjøpt hjørnesofa til 6000 kroner, stoler til under 1000 kroner og et billig sofabord. Du må ikke opp i 3-40 000 altså :-)

Som andre sier: Ikea, Skeidar, Bohus med mer

Vi var på bohus og de har noen forferdelige priser..

Skrevet

Hæh? Hvor har du sett, da? Vi kjøpte to sofaer fra Bohus (treseter + toogenhalvseter), enkle, stilrene, mørkebrune skinnsofaer til 7000 kroner tilsammen.

Ikea har massevis av billige sofaer. Stoler får du flere steder, de trenger vel ikke være i samme serie - egentlig bare en fordel med litt variasjon, så stua ikke ser ut som en møbelkatalog.

Gjest AlBundy
Skrevet

Bohus var vi på, skal på en annen i morgen.

God bedring.

Skrevet

3+2, åtte tusen kroner. http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=613&p613_v=1

Og lenestol til 3000 kr som matcher: http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=615&p615_v=1

Vips, 11 000 kr for 2 sofaer og 1 stol. Ikke så gæli det, vel?

Det var ikke så værst dette! cuba serien så ikke vi når vi var på bohus i dag. Vi skal ha stoler med fothviler så stolen i cuba serien passer ikke, men salongen var fiiin!! takk for link!!

Skrevet

Hæh? Hvor har du sett, da? Vi kjøpte to sofaer fra Bohus (treseter + toogenhalvseter), enkle, stilrene, mørkebrune skinnsofaer til 7000 kroner tilsammen.

Ikea har massevis av billige sofaer. Stoler får du flere steder, de trenger vel ikke være i samme serie - egentlig bare en fordel med litt variasjon, så stua ikke ser ut som en møbelkatalog.

Tror de har stillt ut de dyreste møblene jeg, kanskje jeg skal gå igjennom nettsiden deres i morgen.

Gjest sola mi
Skrevet

Du må jo selvsagt vente til salget kommer i januar. Hvis du kjøper utenom en kampanjeperiode av noe slag så er det jo de dyreste prisene. Veldig ofte kommer et par flotte sofaer på tilbud til rundt 10000.- på salg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...