Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man få tak i en svart liten stuegris? Hva koster disse, og hva trenger de? Samme omsorg som en hund? Erfaringer?

Skrevet

Det jeg vet, er at de blir ganske digre. Sjekk hvor store de blir når de blir store. De er sterke også.

:o

Skrevet

Det jeg vet, er at de blir ganske digre. Sjekk hvor store de blir når de blir store. De er sterke også.

:o

Ja, men det er jo noen av dem som forblir nogenlunde små, er det ikke det da? Dette er ikke bestemt enda altså, jeg bare ønsker meg en liten stuegris.

Skrevet

Ja, men det er jo noen av dem som forblir nogenlunde små, er det ikke det da? Dette er ikke bestemt enda altså, jeg bare ønsker meg en liten stuegris.

Jo da, det finns minigriser. Men du må passe på at du faktisk får SETT grisemamman og pappan med egne øyne. Jeg har hørt om flere tilfelle der folk tror de kjøper en minigris, og så viser det seg at den vokser seg mye større.

Skrevet

Jo da, det finns minigriser. Men du må passe på at du faktisk får SETT grisemamman og pappan med egne øyne. Jeg har hørt om flere tilfelle der folk tror de kjøper en minigris, og så viser det seg at den vokser seg mye større.

Ja, det var noe slikt jeg tenkte på. Sett i ukeblad artikkel om familie som ikke sjekket hvem den lille grisen var sønn av, og den ble diger. Det var altså ikke en helt ekte minigris.

:)

Skrevet

Ja, det var noe slikt jeg tenkte på. Sett i ukeblad artikkel om familie som ikke sjekket hvem den lille grisen var sønn av, og den ble diger. Det var altså ikke en helt ekte minigris.

:)

Ja! Herregud, det har jeg også hørt. Griser som ble enorme, fordi opphavet ikke stemte.

Her er en ekte minigris: http://www.taspitir.no/minigris1/n_minigris.html

Gjest ChiengMai
Skrevet

For et par-tre år sida kosta en galte et par tusen, mens hoa var mye dyrere.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan du ikke heller få deg en veldig stor rotte?

Vet ikke hvordan det er med rotter, men miniatyrgriser (og vel egentlig alle typer griser) er svært renslige dyr og kan læres opp på samme måte som en hund. Og så er de mye finere enn en rotte.

Gjest monstergris
Skrevet

Sjekk tv2 hjelper deg i morra :-)

Handler om en såkalt minigris som vokste seg til en

Skrevet

Enklere å finne et bedagelig anlagt mannfolk. De fungerer utmerket som stuegriser de også.

Gjest Grisepasseren
Skrevet

De stinker!!! Tanten min har en såkalt stuegris. Vist er den liten, men stuen hennes lukter fjøs! Dette til tross for at hun bader den relativt ofte...Dessuten røyk parketten hennes etter en uke. Men nå det er sagt så er den både stueren og veloppdragen. Ganske imponerende faktisk. Tror allikevel hun brukte lengre tid på å lære den opp enn hva hun ville gjort med en hund .Grisen er kjekk å låne/passe innimellom, men ville aldri hatt en i min egen stue 24 timer i døgnet.

Skrevet

Sjekk tv2 hjelper deg i kveld! Der handler det ene innslaget om minigris.

Skrevet

Enklere å finne et bedagelig anlagt mannfolk. De fungerer utmerket som stuegriser de også.

*hehe*

Gjest melmøll
Skrevet

Har hørt at Canis arrangerer egne grisekurs fordi grisene er smartere enn hunder. Jeg regner med at de trenger endel mental trening men ikke så mye fysisk, ettersom de har så korte ben...?

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med rotter, men miniatyrgriser (og vel egentlig alle typer griser) er svært renslige dyr og kan læres opp på samme måte som en hund. Og så er de mye finere enn en rotte.

Jasså.

Skrevet

Jasså.

Grisen er nok finere enn deg i hvertfall :-)

Skrevet

Grisen er nok finere enn deg i hvertfall :-)

Det tror jeg på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...