Gå til innhold

idoool

Anbefalte innlegg

Gjest davidss
Skrevet

linda burde så absolutt ikke gått videre i kveld. hun fortjener det ikke. liker ingenting med henne. marius fortjente så absolutt å gå videre, han gir Idol mening. synes også at hun mercedes burde gått videre.flink hu!

Skrevet

Legg merke til at de lar favorittene synge sist, og hit til har de alltid gått videre (på de sendingene jeg har sett):.

Skrevet

Linda var flink hun. Jeg synes de to beste ble valgt videre, så jeg er nok ikke enig med deg.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg syns så absolutt Linda fortjente å gå videre! Ikke helt sikker på Marius. Tror han tjener mye på utseende. Deltagerene i dagens idol holdt det laveste nivået hittil, med unntak av Linda. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg syns skulle gå videre sammen med Linda fordi ingen andre utmerket seg i like stor grad.

Det blir spennende å se hvem dommerene plukker ut til neste runde. Jeg gjetter på at Anne Lene og Linnea helt klart er med. Håper på Lisa. Kan se for meg at Anne-Sophie er aktuell og kanskje også Sindre.

Ok, jeg er litt into idol merker jeg... *luske ut bakveien*

Skrevet

Synes absolutt Linda var best og fortjente å gå videre. Synes også det var greit at Marius kom til finalen. Blir spennende å se hvem de har plukket ut på fredag :o)

Gjest heia idol.
Skrevet

Linda er best til å synge av alle deltagerne som har vært i idol. Nr. 2 gikk videre kun på personligheten.

Min spådom er at linda og kim rune går videre til slutten av idol.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg liker ikke Linda som type, men hun var den som sang best i går. Marius gikk videre på sjarmen, han har desverre ikke noe særlig sangstemme.

Ellers håper jeg på Sindre videre i siste runde jeg.

Skrevet

Øh? Linda var jo den desidert beste i går!

Marius gikk videre fordi mange ungjenter tømte kontantkortene sine fordi han er kjekk å se til.

Skrevet

Marius gikk videre fordi mange ungjenter tømte kontantkortene sine fordi han er kjekk å se til.

Kjekk? Glatting, men sikkert fengende for fjortiser :(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192692641' post='3697884]

Kjekk? Glatting, men sikkert fengende for fjortiser :(

Jepp, alt for ung og glatt for oss selvfølgelig ;o), men som min kjære sukket:"Han går videre bare fordi hauger av småjenter tømmer kontantkortene sine". :o) Hadde jeg vært 14 og hatt kontantkort hadde jeg sikkert gjort det selv.

Skrevet

Han ser ut som den yngre broren til Senkveld-Harald. Vet ikke om jeg synes det er så kjekt akkurat.

Jeg tror heller han scorer på at han gliser så digert og hvitt. Folk liker folk som smiler.

Skrevet

Han ser ut som den yngre broren til Senkveld-Harald. Vet ikke om jeg synes det er så kjekt akkurat.

Jeg tror heller han scorer på at han gliser så digert og hvitt. Folk liker folk som smiler.

*LOL* To brødre, den ene fikk penger til solarium *fnis*

Skrevet

Jeg liker ikke Linda som type, men hun var den som sang best i går. Marius gikk videre på sjarmen, han har desverre ikke noe særlig sangstemme.

Ellers håper jeg på Sindre videre i siste runde jeg.

Jeg vil også ha Sindre videre i neste runde :o)

Skrevet

Enig med deg både mht Linda og mht Marius.

Nesten utrolig egentlig, at ikke ungjentene falt av lasset pga den fæle pubis-barten han har anlagt siden ådisjen.

Skrevet

Linda var jo knallgod. Stålkontroll, innlevelse og flott stemme. Men jeg ble litt distrahert av at hun byttet mikrofonhånd uavlatelig. Som den reneste sjonglør.

Marius burde ikke ha gått videre. Han er veldig hauset opp av media og har utseendet med seg, men ingen stor stemme. Jeg hadde sansen for Nanna. Hun sang så smittende.

Finale: Kim Rune og Linda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...