Gjest this is a signature Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Og har noen en link til denne? Føler neste ikke at det er vits å spøre på DOL lenger, det er jo ingen respons lenger.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Mener du at kardemommeloven synges noe sted?? Det har jeg aldri hørt... 0 Siter
org Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er politimester Bastian og er en vennlig mann, for det synes jeg man skal være hvis man kan. Og jeg går omkring og passer på at alle har det bra, for det synes jeg at alle skulle ha. Jeg har laget en kardemommelov som er for byen vår. Og i denne kardemommeloven står: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 KARDEMOMME-SANGEN Her i Kardemomme er det veldig godt å bo. Alle har det deilig for her tar vi det med ro. Bakern baker kaker og , og skomakern lager sko. Og alle spiser middag klokka to. Ja Kardemomme hvor vi bor det er den beste by på jord. Og politimester Bastian er verdens aller beste mann. Og vi har trommer og trompeter hvis du trenger til en dans, og Kardemomme byorkester spiller nesten uten stans. Hurra hurra for byen vår, her vil vi bo i hundre år. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 KARDEMOMME-SANGEN Her i Kardemomme er det veldig godt å bo. Alle har det deilig for her tar vi det med ro. Bakern baker kaker og , og skomakern lager sko. Og alle spiser middag klokka to. Ja Kardemomme hvor vi bor det er den beste by på jord. Og politimester Bastian er verdens aller beste mann. Og vi har trommer og trompeter hvis du trenger til en dans, og Kardemomme byorkester spiller nesten uten stans. Hurra hurra for byen vår, her vil vi bo i hundre år. Men der står jo ikke Kardemomme-loven, Pekkaline! Den finner man i Bastian sin sang. ) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er politimester Bastian og er en vennlig mann, for det synes jeg man skal være hvis man kan. Og jeg går omkring og passer på at alle har det bra, for det synes jeg at alle skulle ha. Jeg har laget en kardemommelov som er for byen vår. Og i denne kardemommeloven står: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil. Takker ! 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Mener du at kardemommeloven synges noe sted?? Det har jeg aldri hørt... I Bastians vise - "Vi har laget en Kardemomme lov som er for byen vår, og i denne kardemommeloven står - Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 I Bastians vise - "Vi har laget en Kardemomme lov som er for byen vår, og i denne kardemommeloven står - Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" :-) Takk for info 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Men der står jo ikke Kardemomme-loven, Pekkaline! Den finner man i Bastian sin sang. ) hehe, jaja, jeg prøvde bare å gi respons Takk for opplysningen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.