Gå til innhold

One Night Stand

Anbefalte innlegg

Gjest o.or more n.s.
Skrevet

Om en ikke hører fra han, er det "lov" å sende en sms? Skrive hva isåfall? Bare tull, eller høre om det blir flere....?

Skrevet

Tja, du kunne jo rett og slett skrive noe sånt som: Jeg ville bare takke for sist, det var hyggelig (evt at det kunne friste til gjentakelse en gang...)

Gjest o.or more n.s.
Skrevet

Tja, du kunne jo rett og slett skrive noe sånt som: Jeg ville bare takke for sist, det var hyggelig (evt at det kunne friste til gjentakelse en gang...)

Går det an å spørre om det var en engangsting, eller om vi skal møtes igjen? Eller blir det for direkte? Kjenner han fra før....

Takk for svar, forresten :-)

Gjest bimboen
Skrevet

Er det mer sex du er ute etter eller "noe mer"? Om det bare er sex kan du jo skrive noe sånt som at du hadde det veldig fint og at om han har lyst så er det absolutt mulighet for mer. Ikke skriv det sånn at han er nødt til å svare, bare sånn at han vet hvor han finner deg og selv må ta initiativ.

Gjest Linnea79
Skrevet

Send en "takk for sist" melding. Si at det var fint, digg. Bruk det uttrykket som passer best og avslutt med at du ikke hadde hatt noe imot en gjenntakelse.

MEN, hvis du egentlig innerst inne ønsker noe mer enn bare sex, må du være forsiktig så du ikke blir såret...

Gjest togduan
Skrevet

Går det an å spørre om det var en engangsting, eller om vi skal møtes igjen? Eller blir det for direkte? Kjenner han fra før....

Det ville ikke jeg spurt om (engangsting). Jeg ville, som flere antyder her, ordlagt meg på en måte som ikke kan misforstås. Så blir det opp til han å ta evt. neste step.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg ville heller aldri spurt om det. Min erfaring er, det skjer som regel alltid igjen om begge parter innerst inne ønsker det. Og dette skjer uten at det er avtalt på forhånd også, bare anledningen er der. Så ta det rolig, ikke stress.

Men pass deg litt om du ønsker noe mer enn bare sex, det kan fort bli komplisert.

Skrevet

Kommer an på hvordan natta var, men var det opplagt bare en one-nights, så hadde jeg ikke ville sende en melding.

Om det virket som det var noe følelser der så kanskje en melding, men ikke noe spørsmål om det kunne bli flere ganger tror jeg.

Kommer også an på om du vet hvem han er fra før eller ikke. Kan du ikke heller se om du evt møter ham ute en gang, og se hvordan dere begge reagerer da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...