Gjest melmøll Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lurer på om det går an å klippe av blomster med stilk fra potteplanter og bruke de i vaser for to døgn? Jeg vil pynte med masse blomster, og da blir det litt rimeligere å kjøpe potteplanter enn snittblomster 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Mine fingre er ikke så veldig grønne, men jeg har god erfaring med dette, særlig Gerbera :-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Det kommer litt an på hva slags blomster. Noen blomster suger greit vann og da er det ikke noe problem, andre blir fort "døde". Men stort sett går det veldig greit. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Mine fingre er ikke så veldig grønne, men jeg har god erfaring med dette, særlig Gerbera :-) Alt jeg tar i pleier å visne, hehe :-) Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Det kommer litt an på hva slags blomster. Noen blomster suger greit vann og da er det ikke noe problem, andre blir fort "døde". Men stort sett går det veldig greit. Får kanskje ta en test på forhånd da. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Alt jeg tar i pleier å visne, hehe :-) Ha en fin dag! Neida - snitt de på enden, så går det nok bra. Et annet tips: rognebær er fint å pynte med ved siden av. Ha en fin blomster-dag du også (forøvrig håper jeg du har det bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.