Gå til innhold

spm til dere med grønne fingre..

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg lurer på om det går an å klippe av blomster med stilk fra potteplanter og bruke de i vaser for to døgn? Jeg vil pynte med masse blomster, og da blir det litt rimeligere å kjøpe potteplanter enn snittblomster

Gjest Jente31
Skrevet

Mine fingre er ikke så veldig grønne, men jeg har god erfaring med dette, særlig Gerbera :-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det kommer litt an på hva slags blomster. Noen blomster suger greit vann og da er det ikke noe problem, andre blir fort "døde". Men stort sett går det veldig greit.

Gjest melmøll
Skrevet

Mine fingre er ikke så veldig grønne, men jeg har god erfaring med dette, særlig Gerbera :-)

Alt jeg tar i pleier å visne, hehe :-) Ha en fin dag!

Gjest melmøll
Skrevet

Det kommer litt an på hva slags blomster. Noen blomster suger greit vann og da er det ikke noe problem, andre blir fort "døde". Men stort sett går det veldig greit.

Får kanskje ta en test på forhånd da.

Gjest Jente31
Skrevet

Alt jeg tar i pleier å visne, hehe :-) Ha en fin dag!

Neida - snitt de på enden, så går det nok bra.

Et annet tips: rognebær er fint å pynte med ved siden av.

Ha en fin blomster-dag du også (forøvrig håper jeg du har det bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...