Gå til innhold

Menn med tupé

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Babette

9

• Lillemus

6

• løvinne71

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mye stiligere og mer sexy med en mann som er tynn i håret og klipper seg deretter (kortkortkort!) og som har selvtillit til det enn en med tupe. Synes i alle fall jeg.

Skrevet

Jenter/damer bruker falske øyevipper, falske negler, silicon i brystene, sminker seg til et annet utseende..

Skrevet

Jenter/damer bruker falske øyevipper, falske negler, silicon i brystene, sminker seg til et annet utseende..

''Jenter/damer bruker falske øyevipper, falske negler, silicon i brystene, sminker seg til et annet utseende..''

Ikke jeg... Både min elskede og jeg liker hverandre best når vi er oss selv. :o)

Skrevet

Såfremt det ikke synes på langande lei at håret er falskt, så synes jeg det er helt greit med tupé.

Skrevet

Dersom det ser naturlig ut synes jeg det er bra at noen menn velger å bruke tupé. Jeg er såpass sær at jeg gjerne vil ha en mann med hår.

Skrevet

Æsj. Tupé er turnoff, tynnhåret eller skallet kan være supersexy. Det framhever det maskuline.

Jeg synes til og med at Jostein Pedersen er sexy, men det kjenner jeg ingen andre som synes.

Skrevet

Æsj. Tupé er turnoff, tynnhåret eller skallet kan være supersexy. Det framhever det maskuline.

Jeg synes til og med at Jostein Pedersen er sexy, men det kjenner jeg ingen andre som synes.

Rune Rudberg.... Jostein Pedersen.... hva blir det neste?? George Costanza?? ;-)

Skrevet

Rune Rudberg.... Jostein Pedersen.... hva blir det neste?? George Costanza?? ;-)

Jeg synes ikke Rune Rudberg er sexy, men det hadde ikke direkte bydd meg i mot å pule med ham.

George er altså IKKE sexy.

Sivert Høyem, Henning Berg og Erik Thorstvedt (han har kanskje litt hår?) er sexy.

Skrevet

Jeg synes ikke Rune Rudberg er sexy, men det hadde ikke direkte bydd meg i mot å pule med ham.

Sivert Høyem, Henning Berg og Erik Thorstvedt (han har kanskje litt hår?) er sexy.

Erik Thorstvedt er driiiitsexy! ;-) Ett av de få unntakene fra 'regelen' om at de mennene jeg liker har hår. ;-)

Henning Berg synes jeg ikke er sexy, og det lille jeg har sett til han på tv sier meg at han er ekstremt usjarmerende i tillegg.

Sivert Høyem er en kul type med kjempebra stemme, men ikke sexy. Men det er ikke mangelen på hår som er 'problemet'. Jeg synes han blir som den småsure storebroren til Terje Sporsem! ;-)

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/433/433704/HXyemXartikkel.jpg

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00292/Terje_Sporsem_292470x.jpg

fuji1365380447
Skrevet

Erik Thorstvedt er driiiitsexy! ;-) Ett av de få unntakene fra 'regelen' om at de mennene jeg liker har hår. ;-)

Henning Berg synes jeg ikke er sexy, og det lille jeg har sett til han på tv sier meg at han er ekstremt usjarmerende i tillegg.

Sivert Høyem er en kul type med kjempebra stemme, men ikke sexy. Men det er ikke mangelen på hår som er 'problemet'. Jeg synes han blir som den småsure storebroren til Terje Sporsem! ;-)

LOL!

Skrevet

Terje Sporsem er jo en fjott. Sivert er en skikkelig "djuping". Ikke er de like av utseende heller, synes jeg, bortsett fra at de er like fine på håret.

Skrevet

Terje Sporsem er jo en fjott. Sivert er en skikkelig "djuping". Ikke er de like av utseende heller, synes jeg, bortsett fra at de er like fine på håret.

Like fine på håret, ja, *he he* der kommer det jo frem vår grunnleggend eulike oppfatning av skallede menn! ;-)

Jeg synes de har en annen likhet, og det er litt stygt å si det og generelt veldig overfladisk å være utseendefokusert, men skitt la gå i PK-heten: Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for.

Skrevet

Like fine på håret, ja, *he he* der kommer det jo frem vår grunnleggend eulike oppfatning av skallede menn! ;-)

Jeg synes de har en annen likhet, og det er litt stygt å si det og generelt veldig overfladisk å være utseendefokusert, men skitt la gå i PK-heten: Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for.

I så fall er Sivert hare (litt sky), og Terje er vanlig rotte.

Skrevet

Selv Rattus Norvegicus kan være søte! ;-)

http://pastorhawkins.files.wordpress.com/2007/07/ratatouille.jpg

Når det er sagt synes jeg ikke at Sporsem er søt, men jeg synes han er ganske morsom.

Jeg synes han er mer masete og slitsom enn morsom.

For tida er jeg mest forelsket i Kenneth fra Byggmakker-reklamen. Har du sett den lange versjonen der vi hører hele sangen og han bl.a. er i studio med headset? Han er jo bare skjønn. Heldige Lena!

I det hele tatt er jeg veldig glad i TV-reklamer som forteller historier. Jfr. livet på Ica. Og for mange år siden var det en kjærlighetshistorie med utgangspunkt i pulverkaffe som var søt. Med fortsettelse.

Skrevet

''Jenter/damer bruker falske øyevipper, falske negler, silicon i brystene, sminker seg til et annet utseende..''

Ikke jeg... Både min elskede og jeg liker hverandre best når vi er oss selv. :o)

Nei, ikke jeg heller, men det er jo veldig mange som gjør det og da synes jeg nevnte damer bør la gutta få ha tupeen sin i fred :)

Skrevet

Nei, ikke jeg heller, men det er jo veldig mange som gjør det og da synes jeg nevnte damer bør la gutta få ha tupeen sin i fred :)

Egentlig et godt poeng, men klarer vi å kjøre linja helt ut der?

Ta f eks alle de flotte bh-ene som finnes, som støtter og former og dytter opp puppene slik at selv de slappeste puppene strutter så flott under tøyet.

Men ville vi ikke alle ledd bare av tanken på at menn hadde 'push-up-truse' med innsydd cup for familiejuvelene? ;-)

Skrevet

Jeg synes han er mer masete og slitsom enn morsom.

For tida er jeg mest forelsket i Kenneth fra Byggmakker-reklamen. Har du sett den lange versjonen der vi hører hele sangen og han bl.a. er i studio med headset? Han er jo bare skjønn. Heldige Lena!

I det hele tatt er jeg veldig glad i TV-reklamer som forteller historier. Jfr. livet på Ica. Og for mange år siden var det en kjærlighetshistorie med utgangspunkt i pulverkaffe som var søt. Med fortsettelse.

*he he* Vi har verken samme smak når det gjelder menn uten hår eller tv-reklamer! ;-)

ICA-reklamene med 'jeg er din far' osv er bare irriterende, synes jeg, og selv om selve dokka Kenneth er supersøt (jeg har jo tross alt vokst opp med Muppet Show), så får jeg fnatt av oppussingshysteriet her til lands! ;-)

Skrevet

Erik Thorstvedt.... *Sklir av stolen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...