Gå til innhold

Menn med tupé

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes han er mer masete og slitsom enn morsom.

For tida er jeg mest forelsket i Kenneth fra Byggmakker-reklamen. Har du sett den lange versjonen der vi hører hele sangen og han bl.a. er i studio med headset? Han er jo bare skjønn. Heldige Lena!

I det hele tatt er jeg veldig glad i TV-reklamer som forteller historier. Jfr. livet på Ica. Og for mange år siden var det en kjærlighetshistorie med utgangspunkt i pulverkaffe som var søt. Med fortsettelse.

Ica-reklamene var morsomme til å begynne med, men nå har de dratt det alt for langt synes jeg, de er ikke morsomme lenger i det hele tatt.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Babette

9

• Lillemus

6

• løvinne71

5

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Egentlig et godt poeng, men klarer vi å kjøre linja helt ut der?

Ta f eks alle de flotte bh-ene som finnes, som støtter og former og dytter opp puppene slik at selv de slappeste puppene strutter så flott under tøyet.

Men ville vi ikke alle ledd bare av tanken på at menn hadde 'push-up-truse' med innsydd cup for familiejuvelene? ;-)

Kanskje det var sånn truse han tv-mannen hadde på seg her forleden;)

Skrevet

...eller kanskje han bare kjøre det gamle sokketrikset? ;-)

Skrevet

"Skikkelige menn" har bare noen millimeter hår på hodet de jo! Synes det er veldig sexy med kort-kort hår :-)

Har en kompis som har "plantet" hår, og jeg synes det ser så latterlig ut. Det er så tydelig, for det er 5 hårstrå som kommer opp med veldig jevne mellomrom...

Skrevet

*he he* Vi har verken samme smak når det gjelder menn uten hår eller tv-reklamer! ;-)

ICA-reklamene med 'jeg er din far' osv er bare irriterende, synes jeg, og selv om selve dokka Kenneth er supersøt (jeg har jo tross alt vokst opp med Muppet Show), så får jeg fnatt av oppussingshysteriet her til lands! ;-)

Kenneth er ingen dukke! Dukker kan ikke legge gulv og spille inn plate!

Gjest AlBundy
Skrevet

Jeg skulle likt å sett ansiktet på den jenta som hadde datet en kar og skulle stryke han i håret og fant en TUPE. LOL

Skrevet

Kenneth er ingen dukke! Dukker kan ikke legge gulv og spille inn plate!

Det er det samma med Kenneth som med julenissen og jesus: Det er faren din!! *ødelegger Babettes illusjoner*

Skrevet

Det er det samma med Kenneth som med julenissen og jesus: Det er faren din!! *ødelegger Babettes illusjoner*

Neppe. For han er dau.

Skrevet

Neppe. For han er dau.

Der kan du se! Ingen grunn til å fortsette å tro på dem, da.;-)

(Ps: Min far er også død)

Skrevet

Nei du...!! Nå hadde jeg endelig (etter to dager) fått det synet vekk fra mitt indre bilde, og der klarte du jaggu meg å få det opp igjen!! *makan*

Skrevet

Der kan du se! Ingen grunn til å fortsette å tro på dem, da.;-)

(Ps: Min far er også død)

Jeg kan til nød gå med på at Kenneth er et dyr, men han er så avgjort ingen dukke. Dukke kan du selv være. Annedukke! Eller vil du heller være Barbie? Husker du hun som hadde varierende hårlengde, som man kunne regulere med en slags nøkkel i ryggen? Var det en barbievariant?

Skrevet

Sålenge tupeen ser naturlig ut, så synes jeg dette er en glimrende løsning for menn

som mister håret tidlig, eller som føler seg ukomfortable med sin hårløse tilstand.

Personlig foretrekker jeg menn MED hår, og synes håret har mye å si for helheten i mannens utseende. Og selvom glattbarbert også kan være stilig (og et adskillig bedre alternativ enn måne eller hentesveis) så synes jeg absolutt at menn med hår er mest tiltrekkende.

Ironisk nok, så forventes det nærmest at kvinner skal gjøre noe med håret sitt for å se best mulig ut, f.eks ved å farge grånende hår, eller ha en ungdommelig frisyre. Mens en mann som prøver å gjøre noe med sitt håravfall nærmest blir sett på som patetisk...

Dette er jo et tankekors.

Skrevet

Huff, sier jeg bare!!

Hvorfor det?

Er det noe galt i at menn prøver å gjøre det beste ut av utseende sitt??

Skrevet

Jeg kan til nød gå med på at Kenneth er et dyr, men han er så avgjort ingen dukke. Dukke kan du selv være. Annedukke! Eller vil du heller være Barbie? Husker du hun som hadde varierende hårlengde, som man kunne regulere med en slags nøkkel i ryggen? Var det en barbievariant?

Husker ingen med regulerbart hår. Men husker at jeg hadde en Anne-dokke der håret overraskende viste seg å IKKE vokse ut igjen etter at det var blitt klippet av....;-)

Slik etser seg inn i et ungt barnesinn.

'dukke' er forresten en hederstittel - jf Titten Tei og Miss Piggy.

Skrevet

Hvorfor det?

Er det noe galt i at menn prøver å gjøre det beste ut av utseende sitt??

Jeg er litt gammeldags. En skikkelig mann gjør ikke alt for mye ut av utseendet sitt.

Skrevet

Jeg er litt gammeldags. En skikkelig mann gjør ikke alt for mye ut av utseendet sitt.

Nei, det holder med å vaske seg med sunlightsåpe og gni litt granbar under armene for luktens skyld....;-)

Skrevet

Jeg synes det er helt unødvendig. Jeg liker ikke menn ut ifra mengden hår. Men dersom mannen føler seg bedre med hår, så for all del! Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde kommet borti en sånn en da men... :-)

Jeg synes det blir litt som når en dame fikser puppene eller noe annet. De gjør det jo for sin egen del, bedre selvfølelse osv (sies det ;-)) og forventer at mannfolka skal godta det uansett.

Skrevet

Det syns jeg ikke noe om. Klipp håret helt kort isteden.

Skrevet

Nei, det holder med å vaske seg med sunlightsåpe og gni litt granbar under armene for luktens skyld....;-)

Jepp. Hvis alternativet er en løshår så:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...