Gå til innhold

Menn med tupé

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke Rune Rudberg er sexy, men det hadde ikke direkte bydd meg i mot å pule med ham.

George er altså IKKE sexy.

Sivert Høyem, Henning Berg og Erik Thorstvedt (han har kanskje litt hår?) er sexy.

''Jeg synes ikke Rune Rudberg er sexy, men det hadde ikke direkte bydd meg i mot å pule med ham.''

På det punktet er det visst en del som er enige med deg, har jeg forstått. Hvis ikke han bløffer for å imponere, da. :- )

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Babette

9

• Lillemus

6

• løvinne71

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og dyppe nevene i tjære slik at de ser enda barskere ut (det gjorde farfar i sin ungdom) ;)

Ho ho, da er man jo forfengelig likevel, da, ettersom det er viktig å _se_ barsk ut selv om man ikke har hatt møkkajobb først;-)

Skrevet

Enig med deg. Og er de ikke bittelitegrann feminine (av utseende) begge to - til tross for raka skalle?

hmmmm ja kanskje det. Har ikke tenkt på det slik før.

Skrevet

Jeg har så mange venninner som synes Sivert Høyem er rålekker, men for meg har det gnageraktige oppsynet alltid vært en real stopper. Han har en flott stemme, men egner seg altså bedre på lyd enn på bilde. ;o)

Det er bedre for en sanger å ha et utseende som egner seg best for radio enn å ha en stemme som egner seg best for stumfilm;-)

Skrevet

Det var det jeg visste! Morsan har alltid en finger med i spillet i sånne saker!! *hytter mot morsan*

*smiler overbærende og lager hyttost av all hyttinga*

Skrevet

Jeg er litt gammeldags. En skikkelig mann gjør ikke alt for mye ut av utseendet sitt.

Hvis du var gammeldags nok, så ville du nok likt jålete menn! For faktisk så gjorde førtidens menn adskillig mere ut av utseende sitt enn menn idag!

Spesiellt blant de velstående som hadde råd og anledning til det.

I en periode iførte menn seg parykker, og sminket seg i tykke lag, på lik linje med kvinner. Også klærne var mere pompøse, og pyntet med glitter og stas.

Men man trenger heller ikke gå mer enn knapt 100 år tilbake i tiden da menn spaserte langs Karl Johan på søndagene iført frakker og flosshatter, brylkrem i håret og med voks i snurrebarten...

I andre kulturer har menn sminket seg i årtusener. Romerne sminket seg, egypterne sminket seg, indianerne sminket seg ossv.. og selv i mere primitive kulturer idag, er det vanlig med både sminke og utsmykking på menn.

Jeg tror heller dette med "naturlighet" blant menn er et moderne fenomen. ,

Idag har hvem som helst mulighet til gjøre optimalt ut av sitt utseende, enten det gjelder tupeer, klær eller andre hjelpemidler.

Men det er mange menn som rett og slett ikke gidder...

Gjest nicetoknow
Skrevet

Jeg går ut i fra at du vurderer å skaffe deg en slik.Jeg vet bare om en mann som har det, og det vises at det er uekte, men ikke ved første øyekast. Men det mest avslørende er fordi han alltid er lik på håret. Dersom man kjøper kanskje to parykker at det da ikke er så lett å oppdage?? Eller blir de limt fast forever? Hvordan påvirker limet hodebunnen? Får huden puste? Dette er som du forstår ukjent for meg......

Jeg vil nå si/anta at det er penest uten, men jeg har ikke så mange å sammenligne med. Dagens parykker er sikkert ikke som for få år siden, de utvikles nok de også. Lykke til, om du vil.

He-he.. nei. Jeg er dame, godt voksen sådan, og synes at tupé er skikkelig turn-off og nærmest patetisk. Jeg lurte bare på om jeg er veldig gammeldags og om mitt syn er helt "avlegs" blant dere unge/yngre.

Skrevet

Hvis du var gammeldags nok, så ville du nok likt jålete menn! For faktisk så gjorde førtidens menn adskillig mere ut av utseende sitt enn menn idag!

Spesiellt blant de velstående som hadde råd og anledning til det.

I en periode iførte menn seg parykker, og sminket seg i tykke lag, på lik linje med kvinner. Også klærne var mere pompøse, og pyntet med glitter og stas.

Men man trenger heller ikke gå mer enn knapt 100 år tilbake i tiden da menn spaserte langs Karl Johan på søndagene iført frakker og flosshatter, brylkrem i håret og med voks i snurrebarten...

I andre kulturer har menn sminket seg i årtusener. Romerne sminket seg, egypterne sminket seg, indianerne sminket seg ossv.. og selv i mere primitive kulturer idag, er det vanlig med både sminke og utsmykking på menn.

Jeg tror heller dette med "naturlighet" blant menn er et moderne fenomen. ,

Idag har hvem som helst mulighet til gjøre optimalt ut av sitt utseende, enten det gjelder tupeer, klær eller andre hjelpemidler.

Men det er mange menn som rett og slett ikke gidder...

Alt er relativt! ;-) Hvis man er ENDA mer gammeldags, så ønsker man seg kanskje slike menn:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/51/515/515400/sm503_1192698317.jpg

Skrevet

*smiler overbærende og lager hyttost av all hyttinga*

Steike ti' for ei kjærring du e ;-)

Skrevet

He he...

Ja ikke sant! (Men disse hadde ihvertfall nok av hår da! )

;-) Sant nok

Skrevet

Steike ti' for ei kjærring du e ;-)

Det er nemlig dét man blir - kjærring asså - når man ikke lenger kan være et kjerringemne! ;-) (mao ikke lenger er ugift!! *S*)

Skrevet

He-he.. nei. Jeg er dame, godt voksen sådan, og synes at tupé er skikkelig turn-off og nærmest patetisk. Jeg lurte bare på om jeg er veldig gammeldags og om mitt syn er helt "avlegs" blant dere unge/yngre.

Ser ut som mange deler ditt syn og har fordommer mot tupe, uansett hvor gamle de er...

Selv kjenner jeg ingen som bruker tupe. (såvidt jeg vet!) Men siden jeg selv synes menn er penest MED hår, så har jeg ingen motforestillinger mot at menn bruker tupe.

Forutsetningen er selvfølgelig at den er veltilpasset, og ser naturlig ut.. Hvis den ser ut som et pålimt fuglerede, så er jo ikke det særlig kledelig.. Da er det like greit uten..

Skrevet

Ser ut som mange deler ditt syn og har fordommer mot tupe, uansett hvor gamle de er...

Selv kjenner jeg ingen som bruker tupe. (såvidt jeg vet!) Men siden jeg selv synes menn er penest MED hår, så har jeg ingen motforestillinger mot at menn bruker tupe.

Forutsetningen er selvfølgelig at den er veltilpasset, og ser naturlig ut.. Hvis den ser ut som et pålimt fuglerede, så er jo ikke det særlig kledelig.. Da er det like greit uten..

Jeg er enig med deg.

Jeg synes også det er penest MED hår.

Heller ikke jeg kjenner noen personlig som bruker tupé, og for alt jeg vet kan det være tupé-brukere der ute hvor man ikke ser at de har 'juksa litt', og da må det jo være helt flott.

I de tilfellene jeg _har_ lagt merke til at noen bruker tupé, har det alltid vært ekstremt synlig, som f eks en gammal gubbe som hadde en brun tupé i nesten plastaktig kvalitet, og under stakk det ut lange tjafser med grått hår. Ikke særlig lekkert, nei.

Jeg lurer på om noen av dem som er så anti-anti tupé bare uttaler seg om de mer påfallende tilfellene??

Jeg husker en fyr som var med på Homsepatruljen USA. Han hadde en tupé som ihvertfall gjennom tv-skjermen så ut som helt ekte hår. Da de tok av han løshåret og barberte han på huet i stedet ble det litt vel "russisk lusesveis" ibanldet bare flekker for min smak. Han ble plustelig veldig gammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...