Gå til innhold

Koke vannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er superforvirra. I Oslo - hvor lenge må man koke vannet?

Og hva er det som er kilden til ulumskhetene i vannet?

Skrevet

Uvisst. Og uvisst.

;)

Wæææææ.... Jeg takler ikke denne uvissheten!!!!!

Skrevet

Wæææææ.... Jeg takler ikke denne uvissheten!!!!!

Kjære vene, tenk på alle de millioner av mennesker i verden som ikke har drikkevann i det hele tatt. Jeg synes dette er en fin påminner om hva vi tar for gitt. Å koke vannet er da virkelig ingen sak..

Gjest annlovinda
Skrevet

Det holder iallefall å bruke vannkoker leste jeg i stad.

Skrevet

Djeezes... Helsikkes vannkoking i flere uker.

Neida, du trenger bare å koke det i 3 minutter.

Skrevet

Hehe...

Skrevet

Kjære vene, tenk på alle de millioner av mennesker i verden som ikke har drikkevann i det hele tatt. Jeg synes dette er en fin påminner om hva vi tar for gitt. Å koke vannet er da virkelig ingen sak..

Neida:-)

Skrevet

;-)

Skrevet

Det er dyre/menneske dritt som har gjort at det er bakterier der..

Skrevet

Veldig, veldig godt poeng.

Skrevet

Det er dyre/menneske dritt som har gjort at det er bakterier der..

Eller døde dyr i vannet. Mmmm.

Gjest melmøll
Skrevet

Det holder iallefall å bruke vannkoker leste jeg i stad.

men koker vannet i 3 min i vannkokeren da?

Skrevet

Eller døde dyr i vannet. Mmmm.

mm, det var jo enda bedre :P

Skrevet

Tenkte på det samme når jeg så på TV at de var helt fortvilet mens de kjøpte vann på flaske isteden. Tankevekker.

Gjest melmøll
Skrevet

Enig. Vi skal nok klare oss helt fint. Dessuten lever vi i et rikt land der det bare er å betale seg unna problemet. Butikkene har jo ikke mer vann igjen for folk kjøper heller flaskevann enn å koke springvannet.

Skrevet

Jeg lurer på om noen har fått med seg om det er mulig å få vann til medisinsk bruk. Sykehusene må jo få vann og jeg trenger ganske mye jeg også.

Jeg har ikke drukket vann fra springen på mange år så det er ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...