Gjest Detroit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Jeg prøver å komme i litt bedre form. Svømmer for tiden to-tre ganger i uka. Ville det være fornuftig å variere med annen type trening? Har tilgang til både treningsstudio og langbane-basseng. Vekten min er forsåvidt grei, men kunne tenkt meg at en større andel av den var muskler og en flatere mage til neste sommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skipohoi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde fortsatt med svømming, da det er utrolig bra trening for hele kroppen. Du sier at du ønsker muskler - da er det jo bare og kjøre styrke der hvor du har tilgang til det. Jeg hadde da valgt styrke 2 ganger i uken, 1 dag hvor du kjører overkropp og mage og 1 dag underkropp og mage og 1 dag i uken med svømming, hvor du da får brukt hele kroppen på en myk måte og samtidig kan øke kondisjonen. Du kan jo alternativt svømme 2 ganger i uken og ha 1 dag hvor du trener styrke på alle hovedmuskelgrupper inkludert mage og ryggøvelser (men det blir gjerne en lang økt). Men hva man liker av trening er så individuelt at man må nesten prøve seg frem på egenhånd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde fortsatt med svømming, da det er utrolig bra trening for hele kroppen. Du sier at du ønsker muskler - da er det jo bare og kjøre styrke der hvor du har tilgang til det. Jeg hadde da valgt styrke 2 ganger i uken, 1 dag hvor du kjører overkropp og mage og 1 dag underkropp og mage og 1 dag i uken med svømming, hvor du da får brukt hele kroppen på en myk måte og samtidig kan øke kondisjonen. Du kan jo alternativt svømme 2 ganger i uken og ha 1 dag hvor du trener styrke på alle hovedmuskelgrupper inkludert mage og ryggøvelser (men det blir gjerne en lang økt). Men hva man liker av trening er så individuelt at man må nesten prøve seg frem på egenhånd Godt forslag! Det støttes fra min side:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.