ulovlig Skrevet 5. juni 2001 Del Skrevet 5. juni 2001 Nå er jeg i gang med treningen igjen, etter noen uker med slapphet og utrolig ufornuftig kosthold. Har akkurat tatt meg en boks med tunfisk og hadde helt glemt hvor jævlig det smakte. Men det ga en herlig følelse alikevel. Ja, nå har jeg nå bare skrevet fordi jeg var stolt av meg selv, men kan vel spørre om noe når jeg først er i gang. -Hvordan måler man fettprosent? Er det med et apperat, hvis det er det hvor får man kjøpt et slikt et. Og er det lurt og innrette seg etter det når man trener så man ikke får alt for mye og deffe bort til sommeren? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bfn Skrevet 5. juni 2001 Del Skrevet 5. juni 2001 hei, Bare bra å ta seg en pause innimellom, det hjelper på motivasjonen! Du får kjøpt fettprosent-måler hos athletic-city.no mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Hei, flott at du er i gang igjen :-) Ja, det er herlig å trene når alt fungerer og det går rette veien. Glem fettmåler. Ideen er god, men utstyret og målbarheten holder ikke mål. Speilet vil være perfekt når det gjelder å se an kroppens utvikling. http://www.trim.no/ [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.