Atene Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Det skjedde helt plutselig her. Noen som har tips om hva det kan skyldes, og hva jeg kan gjøre for å rett det opp? Har slettet midlertidige internet-filer, og restartet maskinen. Det hjalp ikke. 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hm, mine er blå og blir lilla når jeg leser de. 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hos meg er uleste innlegg blå og leste lilla. Jeg har opplevd et par ganger at tidligere leste innlegg plustelig ble blå igjen, og at jeg derfor måtte starte på 'scratch' mht oversikt over hva jeg hadde lest og ikke. Men er det slik at heller ikke ny-leste innlegg skifter farge? Pussig. 0 Siter
Atene Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Hm, mine er blå og blir lilla når jeg leser de. Det blir mine også, du har helt rett. Jeg surret med fargene her. Poenget er at fargen endrer seg ikke, så jeg ser ikke hva jeg har lest. 0 Siter
Atene Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Nå slettet jeg loggen også, og det hjalp. Nå er alle innlegg blå, men de blir ihvertfall lilla etter hvert som jeg leser dem. Men hvorfor, egentlig? Noe var tydeligvis fullt. Kan man gjøre noe med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.