Gå til innhold

Elizabeth arden..

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

jeg har nettopp fått elizabeth ardens eight hour cream.. hvor tykt skal man smøre på? har litt eksem rundt nesa jeg har smurt på, huden ser fet ut. skal den være sånn?

har dere noen erfaringer med kremen?

Skrevet

Huden ser fet ut når den smøres med 8H Cream. Det er jo en "reparasjonskrem", ikke en dagkrem. Men du ser nok resultatene ganske fort. Smør deg feks om natten, når det ikke gjør noe om du glinser løitt rundt nesa.

Trenger ikke smøre så tykt.

Gjest som en salve
Skrevet

Den er mer som en salve enn som en krem, så bruk den fortrinnsvis om kvelden /natten hvis du ikke ønsker å se veldig blank og skinnende ut. (Med mindre du bruker den på leppene, der er det jo greit at det skinner litt..)

Du behøver ikke smøre tykt på.

Skrevet

Suveren krem :) Funker på så mye. Elsker den som lipgloss :)

Du behøver som nevnt i det andre svaret her, ikke ha på noe mer enn et tynt lag :)

Denne kremen er også superdrøy! Verdt hver krone spørr du meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...