Gå til innhold

etter flere episoder med skitt i drikkevann...

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

...Kommer det til å bli klor i springen her i landet etter hvert også?

Skrevet

Det er allerede klor i vannet men denne parasitten dør ikke av klor.

Gjest melmøll
Skrevet

Det er allerede klor i vannet men denne parasitten dør ikke av klor.

nei, sikkert ikke.....Men andre land har mye mer klor..?

Skrevet

nei, sikkert ikke.....Men andre land har mye mer klor..?

For meg må de gjerne tilsette mere klor så lenge vannet er rent. Men det tar ikke slam i vannet eller parasitter uansett. Oslo har vannledninger fra før første verdenskrig og 1/3 av vannet forsvinner pga lekkasjer og jeg synes ikke det er noe rart at det kommer kloakk i vannet. Jeg regner med at kloakkrørene er like gamle.

Jeg har opplevd å skru av blandebatteriet på badet fordi det var tett og ut kom en halv bærepose med slam. Ingen får overbevist meg om at dette er sunt veken å drikke eller å dusje i.

Nå synes jeg det er på tide at de skifter vannrør i hele sentrum så vi kan få skikkelig vann og spanderer et nytt vannrensningsanlegg. Flott jobb for Fabian Stang så han kan bevise at det er noe tak i ham og at han er verdt ordførerstolen. Kanskje han til og med hadde klart å overbevise meg.

Skrevet

For meg må de gjerne tilsette mere klor så lenge vannet er rent. Men det tar ikke slam i vannet eller parasitter uansett. Oslo har vannledninger fra før første verdenskrig og 1/3 av vannet forsvinner pga lekkasjer og jeg synes ikke det er noe rart at det kommer kloakk i vannet. Jeg regner med at kloakkrørene er like gamle.

Jeg har opplevd å skru av blandebatteriet på badet fordi det var tett og ut kom en halv bærepose med slam. Ingen får overbevist meg om at dette er sunt veken å drikke eller å dusje i.

Nå synes jeg det er på tide at de skifter vannrør i hele sentrum så vi kan få skikkelig vann og spanderer et nytt vannrensningsanlegg. Flott jobb for Fabian Stang så han kan bevise at det er noe tak i ham og at han er verdt ordførerstolen. Kanskje han til og med hadde klart å overbevise meg.

Ja, spesielt siden han er delvis skyld i dette her selv!

http://www.kjendis.no/2007/10/18/515378.html

mvh

Skrevet

LOL!!

(Bortsett fra at det vel neppe er saltvann i springen....*S*)

Bagateller, bagateller! Når Dorthe nevnte at Fabian Stang skulle rydde opp, måtte jeg bare...

mvh

Skrevet

Og nå er jeg snart i gang med samme diskusjon som jeg viklet meg inn i i går med søsteren min: hva er minst lekkert: naken Fabian eller påkledd Mulla...:-)

mvh

Er det egentlig noe å diskutere, da? ;-)

Ikke det at jeg synes Fabian er så voldsomt hot - han virker litt glætt og nesten litt femi, men rumpa var da ikke så ille til å sitte på en mann i 50-åra, eller hva?

Hvis jeg MÅTTE ha sex med en av de to er jeg absolutt ikke i tvil!! :-) heller en glattbarbert glætting enn en liten mulla med skjeggpryd verre en ZZ Top!! ;-)

fei1365380229
Skrevet

Og nå er jeg snart i gang med samme diskusjon som jeg viklet meg inn i i går med søsteren min: hva er minst lekkert: naken Fabian eller påkledd Mulla...:-)

mvh

Jeg syns du er vel kritisk når du ikke syns Fabian Stangs rumpe er rimelig lekker til å sitte på en 50 åring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...