Gjest Cthulu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Jeg er en gutt på 23 år ( rett over 60 kg, 180 cm - tynn) som har problemer med svai i ryggen. Når jeg legger meg flat på gulvet, får jeg fint plass til begge håndflatene mine mellom gulvet og ryggen min. Dette har gjort at jeg veldig lett får smerter i korsryggen, spesielt i forbindelse med ulike sittestillinger. Jeg lurer på om det er noen måte jeg kan trene meg opp for å utgjevne denne svaien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi har varierende svai i ryggen , men slik du beskriver din er det viktig med sterk og god muskulatur både i rygg og mage, samt den såkaldte "kjernemuskulatur" som ligger tett til ryggsøylen foran og bak. En erfaren instruktør på et treningsinstitutt eller en fysioterapeut bør instruere deg hvordan du skal gjøre disse øvelsene. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.