Gå til innhold

Julegave til kvinne på 42

Anbefalte innlegg

Gjest Giver`n.
Skrevet

Det er en stund til jul men jeg har panikk allerede. Hva kjøper jeg? Hun er 42, vi dater, hun har "alt" (og da mener jeg virkelig ALT), hun er ømfindtlig for lukt (ergo null parfyme), smykker og ringer blir too much -vi er ikke helt der enda. Det skal være noe personlig mener nå jeg men det er jo enklere sagt enn gjort. Jeg tenkte på en bok av noe slag, men aner ikke hva hun leser. En bok virker heller ikke spesielt personlig. Vin? Champagne? Men det kan vel knapt sendes via post(hun bor i Usa). I tillegg sender jeg en bukett blomster, men bør liksom ha noe ved siden av men hva??

Hjælp.

Skrevet

Gavekort....til spa, ansiktsbehandling, fotterapeut, massasje... og en eller annen liten personlig ting i tillegg....

annemy1365381129
Skrevet

Hvorfor ikke få tatt et pent bilde av deg og sett det inn i ramme,skriv en liten hilsen hvor det står at du savner henne og setter pris på henne.Det er ikke selvdigging så det går fint ann.

Gjest personlig og viser omtanke
Skrevet

En bok og / eller en plate du liker. Det gjør ikke noe at det ikke er noe hun nødvendigvis hadde kjøpt selv, så lenge det sier noe om hva du liker, og det er noe du tror hun kan like.

Kanskje noe norsk musikk/litteratur du liker? Oversatt hvis hun ikke kan lese norsk, selvsagt.

Skrevet

Et armbåndsur? Det er så mange fine klokker for tiden og vi damer skifter gjerne klokke etter antrekket dersom vi har flere klokker ;)

Skrevet

Bok kan være en veldig personlig gave hvis du finner den rette boka. Og du har jo ennå en stund på deg til å finne ut hva hun liker. Dessuten kan du vel gjøre litt research? Har hun ikke en venninne, søster eller mor som vet hva hun leser?

Eller hva med å brenne en CD satt sammen av kjærlighetssanger hun liker (lovlig å laste ned fra nettet når man betaler litt), der du lager et personlig cover?

Gjest sola mi
Skrevet

Jeg ville ha satt pris på en pen veske eller lommebok. Det er ting som ofte blir utslitt og det finnes så mye stilig å velge mellom. Du trenger ikke ta noe trendy, men en skinnveske i god kvalitet er digg.

Ellers så er jo alltid cd flott å få som mange sier her. Finn en med norske sanger og gode tekster og gjerne med romantisk touch. Kanskje du får henne til å lære norsk hvis hun ikke kan det allerede?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...