Gå til innhold

Pia Haraldsen....

Anbefalte innlegg

Gjest Aip Nesdlarah
Skrevet

Vet du, jeg blir litt flau over å være norsk når jeg ser på disse pinlige intervjuvene hun gjør. Håper hun etter intrvejuvet forteller intervjuvobjektene at hun tuller,

Jeg greier ikke le av henne heller.

Er hun morsom?

Skrevet

Ja, hun er morsom. Og det er ikke hun som har laget opplegget for intervjuene. Jeg synes også hun er tøff som tør å "bekrefte" akkurat de fordommene mange har om henne. Mange tror hun er dum, og i intervjuene framstår hun som ubegripelig dum og naiv.

Men hun er alt annet enn dum.

Skrevet

Hun virket jo dum som et brød tidligere, ikke minst da hun og farmen-Barbro var gjester hos Jespersen og ikke kunne svare hvem som var første (nord-) mann til sydpolen...

Etter at hun kom inn som politisk redaktør, har min respekt for dama økt kraftig. Dessuten er hun så absolutt morsom :-)

Skrevet

Jeg synes ikke hun er kjempemorsom. Men jeg trodde før hun var stokk dum, det tror jeg ikke lenger.

Skrevet

Ja, hun er utrolig morsom. Ikke like morsom i dag som forrige gang eller et par andre ganger men hun er innmari morsom.

Gjest søtmons
Skrevet

Enig med du. Orker ikke se på disse innslagene, og ler ihvertfall ikke av dem.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har i grunnen aldri likt henne noe særlig, og hun stiger ikke akkurat i kurs hos meg etter disse intervjuene…

Skrevet

JA! Har ikke sett så mange av innslagene, men de har jeg sett, har fått meg til å le HØYT :)

Skrevet

I denne runden av Rikets Røst har jeg bare sett det intrevjuet hvor den amerikanske politikeren sa fuck 17 ganger, og da syntes jeg ikke hun var morsom - jeg ble bare flau på hennes vegne.

Men i forrige runde hadde hun noen ekstremt morsomme innslag, bl a da hun spurte en fra kvinnebevegelsen i anledning 8. mars om hun trodde Norge noen gang ville få kvinnelig statsminister....;-)

Skrevet

Jeg humrer for meg selv når jeg ser henne i Rikets Røst.

Hun har steget i kurs hos meg etter at hun begynte som "Politisk reporter"

Skrevet

Hun framsto som rett og slett tåpelig i sitt forrige liv. Nå er hun morsom.

Ler meg skakk...........

"Hvor mange bor det i UN?"

"Når var Bono leder i UN..? Jeg er sikker på at det begynte på U..?!" Han tok seg godt inn, og svarte riktig, det var U2, ikke UN - latterkrampe...

Gjest Aip Nesdlarah
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192795212' post='3698936]

Hun framsto som rett og slett tåpelig i sitt forrige liv. Nå er hun morsom.

Ler meg skakk...........

"Hvor mange bor det i UN?"

"Når var Bono leder i UN..? Jeg er sikker på at det begynte på U..?!" Han tok seg godt inn, og svarte riktig, det var U2, ikke UN - latterkrampe...

Vet du, jeg skulle gjenfortelle hva hun hadde sagt til mannen min i dag, å det endte med at vi skrattlo begge to.

Hun er kanskje ikke så verst likevel.

Men håper likevel at de forteller etterpå at det bare er tull......?

Skrevet

Nei, hun synes jeg ikke er morsom.

Du har sikkert ikke fortalt henne noen gode vitser ;-)

Skrevet

Du har sikkert ikke fortalt henne noen gode vitser ;-)

Det har du rett i, men jeg er ikke så morsomt jeg heller da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...