Gå til innhold

dommeren i idol

Gjest yep, im an idol fan

Anbefalte innlegg

Gjest yep, im an idol fan
Skrevet

For noen Idol episoder siden synes jeg å huske at programlederne påpekte at han dommeren hadde hentet den kommentaren "kastet svart maling over min ungdom, satt på taket og drakk når vi hørte den sangen..." osv osv...At han hadde hentet den fra en av dommerne i Skal vi danse. Forsto jeg det riktig, når de faktisk mente han i idol hadde "stjelt" den kommentaren fra han i skal vi danse?

Gjalt visst en annen kommentar også.

Syntes det var litt uklart hva de mente om dette.

Skrevet

ja han hadde stjelt den kommentaren fra skal vi danse. var en kommentar fra hotel cæsar også visstnok. hvis ikke det var tull bare da..

Skrevet

ja han hadde stjelt den kommentaren fra skal vi danse. var en kommentar fra hotel cæsar også visstnok. hvis ikke det var tull bare da..

Det er bare tull! Det er jo programlederne i Idol som spiller de som liksom er fra Hotel Cesar jo! :o)

Skrevet

Det er bare tull! Det er jo programlederne i Idol som spiller de som liksom er fra Hotel Cesar jo! :o)

ok.. skjønner ikke den dårlige humoren jeg :P

Skrevet

At det er tull er jeg enig i, men det var da vitterlig de vanlige skuespillerne fra hotell Cesar som spilte i innslaget? (Om vi snakker om gårsdagens Idol?)

Skrevet

At det er tull er jeg enig i, men det var da vitterlig de vanlige skuespillerne fra hotell Cesar som spilte i innslaget? (Om vi snakker om gårsdagens Idol?)

ja det var de vanlige. derfor jeg ikke skjønte at det var tull

Gjest Vekten87
Skrevet

hihi, jeg trodde på den første, den med maling.. den var bra ass...

Skrevet

Neida, det var programlederne vel? Er ikke 100% sikker for jeg la merke til det først mot slutten, men jeg er temmelig sikker på at det er programlederne fra Idol ja.

Skrevet

Bare tull selvsagt - de har fått dommeren i "Skal vi danse" til å si samme setning som ®assbjørn sa.

Ditto med Hotel Cæsar. Alt er jo på samme kanal, så hvor vanskelig kan det være å få de andre til å stille opp på spøken?

Skrevet

Hotel Cæsar heter det.

Skrevet

Hotel Cæsar heter det.

Gadd ikke å lete etter æ-knappen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...