Gjest glad for alle svar Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Vet ikke helt hvor dette passer jeg. Jeg ble uføretrygdet for snart et år siden. Det var i desember i fjor. Jeg er nå ganske mye bedre og en venninne har foreslått at jeg begynner å jobbe litt på en butikk hvor hun jobber. De trenger noen sånn enkelte ettermiddager, lørdager. Vet ikke helt eksakt. Jeg kunne tenkt meg å prøve, men hadde egentlig ikke tenkt å jobbe mer enn en G neste år. Og se hvordan det går. Det er veldig mange år siden jeg var i jobb og jeg trenger å prøve meg litt forsiktig. Problemet er jo at det er nå jeg har tilbudet om jobb, ikke om to måneder når jeg kan begynne å opparbeide meg en G. Og da er sikkert toget gått for denne jobben. Noen som har noe fornuftig å si om dette. Hva ville dere gjort? 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ville ha tatt kontakt med NAV for å høre hva de har å si. Det med hvor mye du har lov til å tjene med uføretrygd, går vel på kalenderår, og da vil du jo ikke rekke å tjene dette på de månedene som er igjen i år likevel, så det er vel ingen fare... Og fra januar starter du jo på nytt igjen? Så du trenger vel ikke å vente med å takke ja til denne jobben? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.